" نتفلیکس من "چیست؟

نتفلیکس برای کمک به به کاربران تلفن همراه یک برگه اختصاصی جدید به نام «Netflix من» راه‌اندازی کرده است .

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس به نقل از gadgets360: این برنامه به کاربران اجازه مى دهد تا عناوینی را که قبلاً با آن‌ها تعامل داشته‌اند را سریعاً پیدا و پخش کرده یا سریال‌های وب و یا فیلم‌هایی که در فهرست ذخیره کرده‌اند را به آنها  یادآوری‌ مى کند. همچنین می توانند فیلم هایى که نیمه کاره رها شدند را تماشا کنند.

این برنامه فقط مواردی را به شما نشان می‌دهد که به صورت دستی به آنها علاقه نشان داده‌اید. برگه My Netflix اکنون در دستگاه‌های اپل در دسترس است و برای اندروید نیز در اوایل ماه اوت، عرضه خواهد شد. بنابر این برگه نتفلیکس من جایگزین برگه دانلودهای فعلی می شود.


نتفلیکس گفت: هدف این است که استفاده از سرویس های خود را آسان تر کند که به نوبه خود به افزایش مشترکین کمک می کند - مانند توانایی افزایش سرعت محتوا در دستگاه های خاص.

با این حال، برخی از اقدامات اخیر نتفیلیکس بحث‌ برانگیز بوده، زیرا این شرکت در ماه می محدودیت‌هایی را برای اشتراک‌گذاری حساب و رمز عبور در چندین کشور اعمال کرد.

این گزارش همچنین می افزاید، روزهای تقسیم صورت‌حساب‌های نتفلیکس بین دوستان یا اقوام به پایان رسیده، چرا که این شرکت اکنون هر 31 روز یک‌بار کدهای تأیید را درخواست می‌کند و آدرس‌های IP را نیز برای خروج از حساب‌های ثانویه نتفلیکس ردیابی می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید