آیفون های تاشو را چه زمانی می بینیم؟! / افزایش چشمگیر گوشی های تاشو در دنیا

محموله‌های جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو در سه ماهه اول 2023 رشد 64 درصدی نسبت به سال قبل و رسیدن به عدد 2.5 میلیون دستگاه را نشان می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از  وب سایت TOI هند؛ بازار گوشی های تاشو علیرغم کاهش 14.2 درصدی فروش گوشی های هوشمند در جهان اما رشد سهم خوبی در بازار جهانی داشته است. بر اساس این گزارش، بازار تلفن های همراه تاشو تقریبا در سه ماهه اول سال 2023 و در تمام مناطق اصلی دنیا، رشد قوی نشان دادند.

این گزارش رشد قوی در بازار جهانی گوشی‌های تاشو را به دلیل رشد بازار گوشی‌های تاشوی چینی نسبت می‌دهد. اگرچه کل بازار گوشی‌های هوشمند چینی در سه ماهه اول سال 2023 حدود 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت، اما بازار گوشی‌های تاشو رشد کرد و افزایش یافت.

جین پارک - یک تحلیلگر ارشد بازار گوشی های هوشمند؛ می گوید: در سال 2023، رقابت شدیدی بین تولیدکننده‌های OEM در بازار جهانی گوشی تا شو وجود داشت که باعث افزایش حجم فروش این نوع از گوشی ها خواهیم بود.

به گفته پارک، اپل هنوز در این چشم انداز کوتاه مدت غایب است!

با این حال، از آنجایی که پاسخ کلی مصرف کنندگان به گوشی های تاشو در حال بهبود است و اپل احتمالاً باز هم محصولات غیر تاشو را به زودی عرضه خواهد کرد؛ مشارکت این برند در بازار گوشی های هوشمند تاشو احتمالاً پس از سال 2025 رخ خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید