اپل کِی از دستگاه‌های تاشوی خود رونمایی می‌کند؟

شرکت سامسونگ پیش بینی کرده که اپل محصولات تاشوی خود را سال ۲۰۲۴ به بازار‌های جهانی معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت‌هایی مانند سامسونگ بیشتر از قبل روی دستگاه‌های تاشو سرمایه‌گذاری می‌کنند در حالی که اپل هنوز هیچ محصولی در این دسته معرفی نکرده است. هرچند هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه غول کوپرتینویی قصد دارد در کوتاه مدت از یک گوشی تاشو رونمایی کند، وجود ندارد، اما طبق گزارش‌ها، سامسونگ انتظار دارد که اپل تا سال ۲۰۲۴ یک تبلت تاشو معرفی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ این خبر توسط نشریه The Elec منتشر شده که از منابع خود شنیده بخش موبایل سامسونگ در ماه گذشته جلسه‌ای با تامین‌کنندگان داشته تا در مورد بازار موبایل صحبت کند. در میان بحث‌ها، نمایندگان غول فناوری کره‌ای گفته‌اند که انتظار دارند اپل اولین دستگاه تاشو خود را در دو سال آینده معرفی کند.

 جالب اینکه در این گزارش گفته شده که حداقل طبق پیش‌بینی سامسونگ، اولین دستگاه تاشوی اپل یک گوشی نخواهد بود، بلکه غول کوپرتینویی با یک تبلت یا لپ‌تاپ تاشو وارد این بخش خواهد شد.

CCS Insight نیز در گزارشی که ماه گذشته به اشتراک گذاشته شده بود، این شایعات را تایید کرده است. شرکت تحقیقاتی ادعا کرده بود که عرضه یک آیفون تاشو در این مرحله بسیار خطرناک است و برای اپل منطقی‌تر خواهد بود که این فناوری را در یک آیپد جدید مورد استفاده قرار دهد. هنوز مشخص نیست که این محصول چقدر قیمت دارد، اما تحلیلگران اعتقاد دارند که دستگاه تاشو اپل ممکن است با قیمت ۲۵۰۰ دلار وارد بازار شود.

سامسونگ همچنین در جلسه خود با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که انتظار می‌رود بازار گوشی‌های تاشو تا سال ۲۰۲۵ رشد ۸۰ درصدی داشته باشد. غول فناوری همچنین گفت که ۹۰ درصد کاربران گوشی‌های تاشو متقاعد شده‌اند که در آینده دستگاه تاشو دیگری شوخریداری کنند.

اوایل سال جاری، مدیر اجرایی سامسونگ تایید کرد که حدود ۱۰ میلیون گوشی تاشو در سال ۲۰۲۱ عرضه شده است. هرچند این تعداد در مقایسه با کل بازار گوشی‌های هوشمند کم است، اما دسته گوشی‌های تاشو نسبت به سال ۲۰۲۰ بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است. در حال حاضر، بیش از ۷۰ درصد این بازار توسط دستگاه‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ تسخیر شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید