تیم ملی فوتسال ارث پدری شمسایی نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی ارثیه پدر وحید شمسایی نیست و برای مردم ایران است، یک روز بازی می‌کردم و امروز مربی تیم ملی هستم. انتقاد را می‌پذیریم

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وحید شمسایی در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان که امروز از ساعت ۲۰ در سالن ورزشگاه پاس به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با نتیجه ۸ بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: خداراشکر می‌کنم. انگیزه مهم‌ترین بخش امروز بازیکنان تیم ما بود، آنچه از نظر تاکتیکی می‌خواستیم محقق شد و ازبکستان را تحت فشار قرار دادیم.

وی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه و تماشای این بازی ادامه داد: حضور بانوان خیلی مهم بود، یک روز به عنوان بازیکن آرزو داشتم بانوان را در سالن ببینم و امروز در قامت مربی شاهد حضور بانوان بودم و خیلی از این مساله خوشحالم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد نبود برخی تیم‌های فوتسال در لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: برخی باشگاه‌ها اگر نباشند فوتسال ایران از بین می‌رود و باید شاهد حضور تیم ها در لیگ برتر فوتسال باشیم.

شمسایی همچنین در مورد عملکرد بهداد شیخ احمدی، بیان کرد: فکر می‌کنم چون بازیکن راس است او را خیلی خوب درک می‌کنم. وی  جوان و ۲۱ ساله است و باید به او بها دهیم و خودش هم باید بخواهد. فقط بهداد نبود و همه بازیکنان فوق العاده بودند.

وحید شمسایی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما استفاده از جوانان در شرایط سخت و مقابل تماشاگران بود، اظهار کرد: ازبکستان تیم خیلی خوبی است و با هیچ تیمی کری خوانی نداریم و خوشبختانه با نتایجی که کسب کرده ایم رنکینگ تیم ملی بالا و پایین نمی شود.

وی ادامه داد: همواره در چنین مسابقاتی مسابقه دوم سخت تر از مسابقه اول است اما انگیزه مسئله بسیار مهمی است و با توجه به فرصت باقیمانده تا جام جهانی به بازیکنان اعلام کرده ام هرکسی که آماده باشد به جام جهانی می رود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد ترکیب تیم ملی و بازیکنانی که مسافر جام جهانی خواهند بود، عنوان کرد: لیگ برتر فوتسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تقریبا باید 70 درصد شاکله تیم را ببندم و 30 درصد باقیمانده نیز بازیکنانی هستند که می‌توانند در پازل تاکتیکی تیم ملی فوتسال بگنجند.

شمسایی افزود: در دل لیگ است که میتوانم بازیکنان را انتخاب کنم اما نسبت به پست، بازیکنان را انتخاب خواهم کرد. به لیگ احترام می‌گذارم و اردو به اردو پیش می‌روم. 

وی با اشاره به اینکه گویا بلیت‌های سفر به تورنمنت برزیل نیز نهایی شده است، خاطرنشان کرد: فرصتی نداریم و باید بلافاصله به برزیل برویم و باید ببینم کدام بازیکنان در لیگ آماده هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد حضور بازیکنان با تجربه در تیم ملی، اظهار کرد: بهترین‌ها، همین بازیکنانی بودند که بازی کردند و درست نیست که به عقب برگردیم. به همه بازیکنان GPS وصل بود. فکر می کنم 4.8 تا 5 کیلومتر بیشترین میزان دوندگی ما بود و باید این عدد را به 7 کیلومتر برسانیم.

شمسایی با اشاره به اینکه فرایند 4 ساله هر تیمی، تغییر است، گفت: برزیل به دلیل جوان‌گرایی جام جهانی و آمریکای لاتین را از دست داد و الان آمده است که جبران کند. اگر بتوانم 5 کیلومتر دوندگی بازیکنان را به 7 کیلومتر برسانم قطعا یقه تیم‌ها را در جام جهانی می‌گیریم. فوتسال امروز در دوندگی، جابه‌جایی، سرعت و انتقال خلاصه می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ملی ارثیه پدر وحید شمسایی نیست و برای مردم ایران است، یک روز بازی می‌کردم و امروز مربی تیم ملی هستم. انتقاد را می‌پذیریم اما درخواست می‌کنم دشمنی و کینه ورزی را کنار بگذارم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید