مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل است/ ادارات یکشنبه 25 دی با یک سوم کارمندان فعال هستند

کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان تهران روز یکشنبه ۲۵ دی با حضور یک سوم کارمندان دایر است و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کلاس های مدارس استان تهران فردا یکشنبه بصورت غیرحضوری برگزار می شود و امتحانات پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار می شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل است.

 

مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل است

کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان تهران روز یکشنبه ۲۵ دی با حضور یک سوم کارمندان دایر است و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

یک سوم تعداد شعب هربانک به عنوان شعب منتخب در استان تهران ازساعت ۹صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود./ ایرنا

 

 

وزیر کشور: بخش دولتی و خصوصی تهران فردا یکشنبه تعطیل است

 استاندار تهران هم با تایید این خبر توضیح داد: کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی تهران فردا تعطیل است. کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در استان تهران فردا تعطیل است و بخش‌هایی که به‌صورت خدمات اورژانسی، شیفتی و خدمات عام که به‌صورت عمومی فعالیت می‌کند دایر می‌باشد.

او ادامه داد: با بررسی‌ها و تصمیمات جدید مقرر شد حضور یک سوم کارمندان تهرانی برای فردا لغو شد.مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و امتحانات پایه دوازدهم و دانشگاه‌ها طبق برنامه انجام می‌شود.بانک‌ها  به صورت یک سوم شعب با تشخیص خود بانک‌ها فعالیت می‌کنند و مابقی تعطیل هستند.

ساعاتی قبل از این خبر، معاون استاندار تهران توضیح داد؛ کلاس‌های کلیه مدارس به صورت «غیر حضوری» تشکیل می‌شود اما سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است.امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی با «حضور یک سوم کارمندان» دایر و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود. دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.یک سوم تعداد شعب هر بانک به عنوان شعب منتخب دراستان تهران از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر فعال است.

دیدگاه تان را بنویسید