مدارس و ادارات استان تهران روز شنبه (24 دی) تعطیل است/ بانک ها فعالیت می کنند

تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی با هدف مدیریت مصرف گاز فردا شنبه تعطیل خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات، سازمان ها این استان فردا شنبه (۲۴ دی) تعطیل هستند و مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

قدرت الله شفیق عصر جمعه گفت: تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها استان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی با هدف مدیریت مصرف گاز فردا شنبه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان در موعد مقرر و به قوت خود برگزار می شوند.

شفیق ادامه داد: دستگاه ها از لحظه دریافت این خبر موظف هستند که وسایل گرمایشی خود را خاموش کنند.

در روزهای اخیر و با ورود توده هوای سرد به کشور، شرکت ملی گاز از هموطنان درخواست کرد که نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام داشته باشند./ ایرنا

 

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل شد 

طبق بخشنامه معاونت توسعه و مدیریت استانداری تهران بنا به درخواست شرکت گاز استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، فردا شنبه ۲۴ دی ماه ادارات شهرستان‌های استان تهران به استثنا ادارات خدمات‌رسان و دارای شیفت کاری، تعطیل می‌باشد.   

کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‎ها تعطیل می‎باشد. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‎شود.

همچنین ساعت کار تمامی شعب بانکها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می نمایند.

بر اساس این ابلاغیه ستاد بانک‎ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس‎های غیر حضوری فعالیت می‎نمایند تعطیل می‎باشند./ تسنیم

 

 

اطلاعیه شورای هماهنگی بانکها: شعب بانک‌ها شنبه فعال است

علیرضا قیطاسی؛ دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی: براساس اعلام استانداری تهران و باعنایت به تداوم شرایط خاص جوی و ضرورت صرفه جویی و مصرف گاز، فردا شنبه ۲۴ دی‌ماه ستاد بانکها و شرکت های تابعه در استان تهران تعطیل میباشد

 شعب بانکها نیز از ساعت  ۹ صبح الی ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می‌نمایند.

ضمنا واحدهای پشتیبان‌ بانک‌ها در ستاد به صورت کشیک آماده ی ارائه سرویس های غیر حضوری میباشند.

دیدگاه تان را بنویسید