کارمندان در انتظار اعمال افزایش حقوق/ مابه‌التفاوت مهر و آبان در پایان آذر 1401 واریز می‌شود؟

عیسی‌زاده (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، اظهار داشته است: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علیرغم تصویب مجلس شورای اسلامی، هنوز مبالغ افزایش حقوق کارکنان دولت به حساب مشمولان واریز نشده است؛ براساس لایحه‌ی دولت که در مجلس مصوب شد، حقوق کارکنان دولت از مهر افزایش می‌یابد.

حالا نمایندگان کارکنان دولت می‌گویند: امیدواریم افزایش حقوق از این ماه اعمال شود؛ دو ماه است منتظر تامین نقدینگی و افزایش هستیم؛ در عین حال انتظار داریم مابه‌التفاوت مهر و آبان نیز به همراه حقوق آذرماه به حساب‌مان واریز شود.

این در حالیست که مهدی عیسی‌زاده (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، اظهار داشته است: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.

دیدگاه تان را بنویسید