شهرداری تهران: با عادی شدن شرایط سطل‌های زباله به محل قبلی خود بازگردانده شد

نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره بازگرداندن سطل‌های زباله در برخی از نقاط شهر که به دلیل حوادث اخیر جمع‌آوری شده بود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هفته‌هایی که با حوادث و اغتشاشاتی در شهر تهران روبه‌رو بودیم و به دلیل جلوگیری از راهبندان خیابان‌ها و همچنین جلوگیری از تخریب سطل‌های زباله، این سطل‌ها از برخی از نقاط شهر تهران(مرکز شهر) جمع‌آوری شد که با عادی شدن شرایط سطل‌های زباله به محل قبلی خود بازگردانده شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تسنیم نوشت: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برای جلوگیری از تخریب سطل‌های زباله، این سطل‌ها از برخی از نقاط شهر تهران(مرکز شهر) جمع‌آوری شد که با عادی شدن شرایط سطل‌های زباله به محل قبلی خود بازگردانده شد.

حسین نظری امروز در نشست خبری خود در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب وضعیت قابل توجهی را در برگزاری نمایشگاه‌ها دارد و در طی آن دستاوردهای خوبی به وجود می‌آید که می‌تواند در مسیر خدمت‌رسانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه در همه جای دنیا نمایشگاه‌‌های بین‌المللی در حاشیه شهرها قرار دارند، گفت: این نمایشگاه نیز به لحاظ موقعیتی در حاشیه شهر قرار دارد، علاوه بر اینکه طراحی فاخر آن برای احداث نمایشگاه در سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به موضوع خدمات شهری شهرداری تهران و فرایند خدمت‌رسانی به شهروندان اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌شود که خدمات مناسبی به شهروندان در حوزه مربوطه ارائه شود.

نظری درباره بازگرداندن سطل‌های زباله در برخی از نقاط شهر که به دلیل حوادث اخیر جمع‌آوری شده بود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هفته‌هایی که با حوادث و اغتشاشاتی در شهر تهران روبه‌رو بودیم و به دلیل جلوگیری از راهبندان خیابان‌ها و همچنین جلوگیری از تخریب سطل‌های زباله، این سطل‌ها از برخی از نقاط شهر تهران(مرکز شهر) جمع‌آوری شد که با عادی شدن شرایط سطل‌های زباله به محل قبلی خود بازگردانده شد.

وی همچنین در خصوص طرح ویژه مدیریت شهری برای رفت و روب و نگهداشت شهر تهران گفت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار شهرداری تهران و شورای شهر قرار گرفته و در قالب کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران، طرح اشاره شده مورد بررسی و چکش‌کاری قرار گرفته و انشاالله پس از تأیید، اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تأکید شهردار تهران درخصوص نگهداشت و رفت‌و روب شهر گفت: با توجه به مشکلاتی که درخصوص قرار داد برخی پیمانکاران در حوزه خدمات شهری وجود داشت، این قراردادها مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت تا بتوانیم شرایط خوبی را به لحاظ رفت و روب در شهر تهران داشته باشیم.

روزانه 6 هزار تن زباله در شهر تهران جمع‌آوری می‌شود

محمدمهدی عزیزی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این نشست با اشاره به طرح ویژه کمیسیون خدمات شهری در ارتباط با نگهداشت و رفت و روب در شهر تهران گفت: جلساتی با کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران در برخی از مناطق برگزار شده است که در راستای اجرای طرح اشاره شده خواهد بود.

وی با اشاره به بحث برنامه‌ریزی سازمان پسماند جهت کاهش مخازن در پایتخت گفت: یکی از اهداف و برنامه‌ریزی ما استفاده بیشتر از ماشین ‌آلات و کاهش استفاده از کارگران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه روزانه حدود 6هزار تن زباله در شهر تهران جمع‌آوری می‌شود، گفت: از این میزان 5 هزار و 200 تن به محل آرادکوه منتقل می‌شود و میزان زباله در شهر تهران و برخی از شهرها از جمله شیراز و مشهد متفاوت است چرا که در شهرهای اشاره شده روزانه یک هزار تن زباله جمع‌آوری می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید