یک روزنامه مطرح کرد؛

یک توصیه در روزهای با اختلال اینترنتی: فیلترشکن نخرید، محدودیت‌ اینترنت برطرف می‌شود!

روزنامه آرمان امروز نوشت: در شرایطی که سطح اعتماد به پلتفرم‌های داخلی کاهش پیدا کرده، این روند، یک امر طبیعی است و در این میان، سود کلان چند هزار میلیاردی به جیب فروشندگان وی پی ان می‌رود. تلگرام که فیلتر شد، ۴۰ میلیون کاربر ایرانی برای استفاده از این پیام‌رسان چندین و چند فیلترشکن روی گوشی خود نصب کردند و خرید و فروش فیلترشکن در ایران به تجارتی پرسود تبدیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یک روزنامه توصیه کرد: جیب فیلترشکن فروش‌ها را پُر نکنید، محدودیت‌ اینترنت برطرف می‌شود

روزنامه آرمان امروز نوشت: با روند فیلترینگ اینستاگرام و واتساب و ظرفیت محدود پلتفرم‌های داخلی، این روزها مردم درگیر vpn و پروکسی‌ هستند و طبق یک آمار درخواست برای خرید وی پی ان با افزایش سه هزار برابری روبه‌رو شده است. 

البته در شرایطی که سطح اعتماد به پلتفرم‌های داخلی کاهش پیدا کرده، این روند، یک امر طبیعی است و در این میان، سود کلان چند هزار میلیاردی به جیب فروشندگان وی پی ان می‌رود. تلگرام که فیلتر شد، ۴۰ میلیون کاربر ایرانی برای استفاده از این پیام‌رسان چندین و چند فیلترشکن روی گوشی خود نصب کردند و خرید و فروش فیلترشکن در ایران به تجارتی پرسود تبدیل شد.

درخواست های روزانه در ایران (VPN) شناخته می‌شود نسبت به پیش از اعتراضات اخیر ۳۰۰۰ درصد رشد داشته است! سیمون میلیانو مسئول تحقیقات در یکی از سایت های مطرح در زمینه فیلترشکن ها چنین ادعایی را مطرح کرده است. 

دیدگاه تان را بنویسید