رئیس پلیس تهران: لباس مهسا امینی در لحظه دستگیری مناسب نبود/ هر چه در مورد علت مرگ مرحوم امینی می‌گویند کذب محض است

سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ درباره مرحومه مهسا امینی گفت: ایشان همراه ۳ خانم و دو آقا در پارک طالقانی در حال قدم زدن بوده که با گشت ما رو به می شوند. حجاب خانم‌های دیگر با تذکر قابل رفع بوده و تنها حجاب خانم امینی مناسب نبود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ امروز (یکشنبه) در نشستی خبری درباره «مهسا امینی» توضیحاتی را ارائه کرد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در نشست خبری خود که صبح امروز ۲۸ شهریور برگزار شد، با اشاره به فوت «مهسا امینی» گفت: این حادثه برای ما هم ناگوار بود و به خانواده ایشان‌ تسلیت می گوییم.

وی ادامه داد: تهمت‌های ناجوانمردانه ای به پلیس زده شده و ما واگذار به زمان پل صراط می‌کنیم مگر می‌شود امنیت جامعه را تعطیل کرد؟

وی گفت: ۹۰ درصد کسانی که توسط گشت ارشاد، ارشاد می‌شوند فقط به آنها تذکر داده می‌شود ، ۹ درصد داخل ون تذکر گرفته و یک درصد به مقر منتقل می‌شوند.

 

 

سردار رحیمی درباره مرحومه مهسا امینی گفت: ایشان همراه ۳ خانم و دو آقا در پارک طالقانی در حال قدم زدن بوده که با گشت ما رو به می شوند. حجاب خانم‌های دیگر با تذکر قابل رفع بوده و تنها حجاب خانم امینی مناسب نبود.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: پوشش و لباس خانم امینی با آنچه در تصویر کلاس آموزشی منتشر شده متفاوت بوده است.

وی گفت: در زمان انتقال خانم امینی هیچ مشاجره و مقاومتی نبوده و حتی به گفته افراد دیگر داخل ون شوخی و مزاح توسط خانم امینی صورت گرفته است.

سردار رحیمی گفت: به غیر از خانم امینی ۶ نفر دیگر هم داخل ون بوده اند و یکی از آنها نیروی پلیس بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید