بیمارستان‌های چشم پزشکی ایران قرارداد با بیمه تکمیلی را تمدید نکردند + تصاویر نامه

در نامه بیمارستان‌های چشم پزشکی ایران به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ آمده است: امکان تمدید قرار داد به دو علت با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ میسر نیست و همه مراکز چشم پزشکی، هزینه خدمات خود را برابر با تعرفه‌های مصوب هیئت وزیران برای سال ۱۴۰۱ از بیماران بیمه آن شرکت به صورت آزاد دریافت می‌کنند و صورت حساب تحویل خواهند داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بیمارستان‌های چشم پزشکی ایران به علت اینکه شرکت بیمه آتیه سازان حافظ، بدهی خود را نپرداخته است، از عقد قرارداد مجدد با این شرکت بیمه‌ای خودداری کردند.

طبق گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در نامه بیمارستان‌های چشم پزشکی ایران به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ آمده است: امکان تمدید قرار داد به دو علت با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ میسر نیست و همه مراکز چشم پزشکی، هزینه خدمات خود را برابر با تعرفه‌های مصوب هیئت وزیران برای سال ۱۴۰۱ از بیماران بیمه آن شرکت به صورت آزاد دریافت می‌کنند و صورت حساب تحویل خواهند داد.

در این نامه در تشریح علت نخست آورده شده است: تسویه نکردن حساب و پرداخت نکردن بدهی‌های هنگفت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به بیمارستان‌های چشم پزشکی برغم تعهدات به بیش از ۷ ماه رسیده است.

همچنین درباره علت دوم افزوده است که شرکت بیمه آتیه سازان حافظ، تعرفه‌های مصوب هیئت وزیران را نپذیرفته و درخواست تخفیف‌های غیرمنطقی داشته است.

 

بیمارستان‌های چشم پزشکی ایران با بیمه تکمیلی تمدید نکردند (1)

 

بیمارستان‌های چشم پزشکی ایران با بیمه تکمیلی تمدید نکردند (2)

 

بیمارستان‌های چشم پزشکی ایران با بیمه تکمیلی تمدید نکردند (3)

دیدگاه تان را بنویسید