یارانه ویژه ماه رمضان تایید شد/ 150 هزار تومان به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟

طبق توضیحات مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه ویژه رمضان برای افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند، واریز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در این مرحله لحاظ شده چنان به هر دلیلی افراد چهار دهک سهام عدالت نداشته باشند یا سود آن را دریافت نکرده باشند این یارانه را دریافت خواهند بود.

وی افزود: این یارانه به ۴ دهک اول، افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی واریز خواهد شد که چیزی حدود ۳۱ میلیون نفر و ۷۷۱ هزار نفر در غالب ۱۱ میلیون خانواده نفری ۱۵۰ هزار تومان واریز خواهد شد.

امروز صبح سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به دستور رئیس‌جمهور و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ یک‌میلیون و پانصدهزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌حساب سرپرستان ۱۱ میلیون و ۳۸هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ یارانه یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز می‌شود.

این مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان شناسایی‌شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که غالباً از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد.

حجم ویدیو: 4.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید