توصیه های بهداشتی در زمان آلودگی هوا/ گردوخاکِ هوای کشور تا کِی ادامه خواهد داشت؟ + فیلم

آسمان تهران امروز در شرایط بسیار ناسالم و خطرناک قرار دارد و پرهیز از حضور در فضای باز برای همه افراد به‌ویژه سالمندان، خردسالان و افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و ریوی توصیه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون اداره کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: کیفیت هوای تهران امروز (۱۹ فروردین ماه) در شرایط خطرناک قرار دارد و برای همه گروه ها ناسالم است.

مازیار غلامی با اشاره به هشدار نارنجی دراستان تهران از افزایش گردوخاک و ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا و انباشت آلاینده‌های جوی به‌ویژه ذرات معلق خبر داد وگفت: این شرایط تا فردا (۲۰فروردین) ادامه دارد و هوا فردا هم مثل امروز در بعضی ساعات به‌خصوص اوایل صبح برای گروه‌های حساس و در بعضی ساعات برای تمامی گروه‌ها ناسالم است.

وی ادامه داد:این توده گرد و غبار در کشور عراق تشکیل شده است و از سمت مرزهای غربی طی ۶ تا ۹ ساعت اخیر وارد تهران شده است و وزش باد شدید طی دیشب و امروز صبح و غبارهای محلی مزید بر علت شده است تا کیفیت هوا کاهش و غلظت آلاینده‌ها افزایش یابد.

طبق گزارش ایسنا، معاون اداره کل هواشناسی استان تهران در پایان تصریح کرد:آسمان تهران امروز در شرایط بسیار ناسالم و خطرناک قرار دارد و پرهیز از حضور در فضای باز برای همه افراد به‌ویژه سالمندان، خردسالان و افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و ریوی توصیه می‌شود.

 

 

گردوخاکِ هوای کشور تا کِی ادامه خواهد داشت؟

 

 

توصیه های بهداشتی در زمان آلودگی هوا

 

 

حجم ویدیو: 4.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید