گزارش جماران؛

شماره تماس سهام عدالت همچنان مشغول! / مردم برای پیگیری دریافت سود باید چه کنند؟

تعدادی از دارندگان سهام عدالت در موعد مقرر واریز سود سهام عدالت، مبلغ مورد نظر را دریافت نکرده اند، و از چرایی آن بی خبرند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد جی پلاس: نوروزعلی/ طبق اعلام قبلی بنا بود امروز ۲۱ اسفند ماه سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون دارنده سهام عدالت به حساب های از پیش تعیین شده انان واریز شود، اما پیگیری های خبرنگار جماران حاکی از آن است که تعداد بسیاری از افراد سود سهام خود را دریافت نکرده اند، که بخشی از آنان پیش از این شماره شبای خود را ثبت کرده و حتی سودهای واریزی قبلی را از همان طریق دریافت کرده بودند. 

پس از پایان ساعت اداری امروز شماره ۱۵۶۹ از سوی مدیرعامل شرکت سپرده‎ گذاری مرکزی اوراق بهادار جهت پیگیری علت عدم واریز سود سهام اعلام شد، که علی رغم تلاش های مکرر تا کنون امکان تماس با این شماره وجود نداشته، و این امر از سوی مخاطبان جماران نیز اعلام شده و موجب گلایه آنان است.

 

سامانه سهام عدالت دچار اختلال شد!

 

سامانه سهام عدالت نیز که پیش از این برای بررسی صورت وضعیت سهام عدالت قابل استفاده بود، ساعاتی است که دچار اختلال شده است. 

با توجه به این که در صورت عدم دریافت سود سهام عدالت به هر دلیلی پرداخت آن تا واریز سود بعدی به تعویق خواهد افتاد، مخاطبان جماران خواستار پاسخگویی در این خصوص و حل و فصل آن توسط مسئولین مربوطه هستند، چرا که زیان ناشی از مشکل ایجاد شده نباید بر مردم تحمیل شود‌.

دیدگاه تان را بنویسید