ماجرای یکی از بزرگترین دردسر‌های استفاده از آیفون/ اقدام مهم برای Face ID اپل واچ! + عکس

یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی که اخیراً توسط برندون بوچ در آخرین نسخه بتای iOS ۱۵.۴ کشف شده است، امکان استفاده از Face ID جزئی است که هنگام استفاده از ماسک مفید است، با این تفاوت که دیگر نیازی به اتصال اپل واچ ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از زمانی که همه‌گیری کرونا شروع شد، یکی از بزرگترین دردسر‌های استفاده از آیفون، عدم توانایی بازگشایی قفل با Face ID به دلیل استفاده از ماسک‌هایی است که کاربران استفاده می‌کنند.

اپل سرانجام Face ID را با پوشیدن ماسک "سازگار" کرد، اما محدودیت این بود که اپل واچ باید احراز هویت می‌شد و متصل می‌شد تا تطابق جزئی صورت ممکن باشد.

اکنون، یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی که اخیراً توسط برندون بوچ در آخرین نسخه بتای iOS ۱۵.۴ کشف شده است، امکان استفاده از Face ID جزئی است که هنگام استفاده از ماسک مفید است، با این تفاوت که دیگر نیازی به اتصال اپل واچ ندارد.  

 

فیس آیدی اپل واچ 2 (2)

 

باز شدن Face ID اپل واچ با وجود ماسک زدن کاربران

اکنون حتی با وجود ماسک، Face ID می‌تواند برای Apple Pay، بارگیری‌های App Store و برنامه‌های شخص ثالث استفاده شود، شما می‌توانید Face ID را با ماسک یا بدون ماسک راه‌اندازی کنید و اگر راه‌اندازی ماسک روی صورت را انتخاب کنید، نیازی به پوشیدن آن در حین راه‌اندازی ندارید.

همچنین با iOS ۱۵.۴ بتا، تشخیص بهبود یافته‌ای فعال است، ویژه زمانی که کاربر از عینک استفاده می‌کند. کاربران هنوز ممکن است مجبور باشند هنگام استفاده از Face ID در حین استفاده از ماسک، برخی از عینک‌های آفتابی را بردارند، اگرچه این ویژگی احتمالا باید با اکثر عینک‌ها، به خوبی کار کند.  

 

فیس آیدی اپل واچ 2 (1)

 

منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید