جی پلاس؛

دوم دی و شخصیت هایی که از طرف امام به عضویت ستاد انقلاب فرهنگی در آمدند

امام خمینی در دوم دی ماه سال ۶۰ در احکام جداگانه ای دو تن از اعضای ستاد انقلاب فرهنگی را منصوب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس _ منصوره جاسبی: امام خمینی (س) در دوم دی ماه سال ۶۰ آقایان محمدرضا مهدوی کنی و احمد احمدی را به عضویت در ستاد انقلاب فرهنگی منصوب کردند. متن احکام امام به شرح زیر است:

 

حکم انتصاب مهدوی کنی به عضویت در ستاد انقلاب فرهنگی

 

"بسم‌ اللّه‌ الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجت‌ الاسلام آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی ـ دامت افاضاته

بدین وسیله جنابعالی را به عضویت ستاد انقلاب فرهنگی منصوب می‌ نمایم. امید است با همکاری و همفکری با اعضای محترم این ستاد و نیز افراد صاحبنظر متعهد و اساتید و دانشجویان محترم و مسئول در هر چه سریعتر بازگشایی دانشگاههای کشور کوشش نمایید. ان شاءاللّه‌ ملت شریف ایران در آینده‌ای نزدیک، شاهد فعالیت علمی دانشگاهها در سراسر ایران باشند. توفیق جنابعالی و سایر اعضای محترم و همۀ افرادی که در این زمینه کوشش می‌نمایند را از خداوند متعال خواستارم. والسلام علیکم.

دوم دی ماه 1360

روح‌اللّه‌ الموسوی الخمینی"

 

صحیفه امام؛ ج ۱۵، ص ۴۴۴

 

حکم انتصاب احمد احمدی به عضویت در ستاد انقلاب فرهنگی 

 

"بسم‌اللّه‌ الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ احمد احمدی ـ دامت افاضاته

بدین وسیله جنابعالی را به عضویت ستاد انقلاب فرهنگی منصوب می‌نمایم. امید است با همکاری و همفکری با اعضای محترم این ستاد و نیز افراد صاحبنظر متعهد و اساتید و دانشجویان محترم و مسئول در هر چه سریعتر بازگشایی دانشگاههای کشور کوشش نمایید. ان‌شاءاللّه‌ ملت شریف ایران در آینده‌ای نزدیک شاهد فعالیت علمی دانشگاهها در سراسر ایران باشند. توفیق جنابعالی و سایر اعضای محترم و همۀ افرادی که در این زمینه کوشش می‌نمایند را از خداوند متعال خواستارم. والسلام علیکم.

دوم دی ماه 1360

روح‌اللّه‌ الموسوی الخمینی"

 

صحیفه امام؛ ج ۱۵، ص ۴۴۵

دیدگاه تان را بنویسید