روش مشخص کردن پیام‌های مهم واتس اپ/ چطور در واتساپ ستاره گذاری کنیم؟ + عکس آموزشی

این ویژگی که پیام‌های ستاره دار نامیده می‌شود، تضمین می‌کند که هیچ پیام کلیدی را در انبوهی از متون دیگر از دست نمی‌دهید. این روش به شما امکان می‌دهد متن‌های خاصی را علامت گذاری کنید و سپس می‌توانید به بخش پیام‌های ستاره‌دار برنامه بروید و مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اگر اغلب متوجه می‌شوید که پیام‌های مهم واتس اپ را از دست می‌دهید، یک ترفند مفید به شما کمک خواهد کرد. این روش به شما امکان می‌دهد آدرس، رمز عبور یا هر اطلاعات مهم دیگری را که ممکن است توسط دوستان و خانواده برای شما ارسال شده باشد، مشخص کنید.

این ویژگی که پیام‌های ستاره دار نامیده می‌شود، تضمین می‌کند که هیچ پیام کلیدی را در انبوهی از متون دیگر از دست نمی‌دهید.

این روش به شما امکان می‌دهد متن‌های خاصی را علامت گذاری کنید و سپس می‌توانید به بخش پیام‌های ستاره‌دار برنامه بروید و مشاهده کنید.

برای نشان دار کردن یک متن، پیام را نگه دارید و در منوی کشویی "ستاره" را فشار دهید. این روش، به طور خودکار آن را در حافظه پنهان پیام‌های ستاره دار ذخیره می‌کند، که همه پیام‌های ستاره دار شما را در یک مکان ذخیره می‌کند.

 با تکرار همان فرآیند، یک پیام را از حالت ستاره دار، بردارید. به دو روش می‌توانید به پیام‌های ستاره دار خود دسترسی پیدا کنید.

چرا پیام‌های مهم واتس اپ را نمیبینم؟

 

روش مشخص کردن پیام‌های مهم واتس اپ (1)

 

برای مشاهده پیام‌های ستاره دار، در یک چت خاص، برنامه واتس اپ را باز کنید و چت را باز کنید. روی نام چت فردی یا گروهی در بالای صفحه ضربه بزنید.  روی پیام‌های ستاره دار ضربه بزنید.

برای مشاهده فهرستی از همه پیام‌های ستاره دار،   به تنظیمات WhatsApp > پیام‌های ستاره دار بروید. ضربه زدن بر روی یک پیام ستاره دار حتی شما را به همان نقطه در چت بازمی گرداند، بنابراین حتی می‌توانید علت و زمان ارسال آن را بررسی کنید، واتس اپ در حال حاضر سیستمی برای اطمینان از دریافت همه پیام‌ها دارد.

 

سیستم پیام‌های ستاره‌دار با پشتیبان گیری متفاوت است

 

ابزار پشتیبان گیری، به طور خودکار هر پیامی را که ارسال می‌کنید در حافظه گوشی شما ذخیره می‌کند.

با این حال، سیستم پیام‌های ستاره‌دار متفاوت است، زیرا به شما امکان می‌دهد متن‌های خاصی را انتخاب کنید تا بعداً ذخیره کنید.

 

روش مشخص کردن پیام‌های مهم واتس اپ (2)

 

منبع: انتخاب به نقل از نیویورک پست

دیدگاه تان را بنویسید