ناپدید کردن پیام‌ها در واتس اپ ممکن شد/ چگونه پیام هایمان در واتساپ را پس از مدتی پاک کنیم؟ + تصاویر آموزشی

تایمر پیام‌های ناپدید شدن فقط برای چت‌های جدید قابل استفاده است. اگر می‌خواهید این ویژگی را برای چت‌های موجود فعال کنید، می‌توانید راهنمای ما در مورد نحوه ارسال پیام‌های ناپدید شده در واتس‌اپ را دنبال کنید. با وجود این موضوع، بیایید به مراحل پیکربندی تایمر پیش‌فرض پیام‌های ناپدید شونده برویم تا چت‌های واتس‌اپ به‌طور پیش‌فرض از بین بروند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اوایل سال گذشته، سرانجام واتس اپ گزینه‌ای را برای ارسال پیام‌های ناپدیدشونده معرفی کرد که پس از ۷ روز به طور خودکار حذف می‌شوند. این غول پیام رسان متعلق به متا اکنون در حال ارائه به روز رسانی جدیدی است که مدت زمان بیشتری را به تایمر خود تخریبی اضافه می‌کند (۲۴ ساعت و ۹۰ روز).

این تغییرات  گزینه‌ای نیز برای تنظیم تایمر ناپدید شدن پیام‌های پیش فرض برای چت‌های جدید واتس اپ به همراه دارد و این چیزی است که ما در این راهنمایی سریع و کوتاه به آن می‌پردازیم. بنابراین، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید پیام‌های واتس‌اپ را در چت‌های جدید به‌طور پیش‌فرض از بین ببرید.

همانطور که در بالا ذکر شد، تایمر پیام‌های ناپدید شدن فقط برای چت‌های جدید قابل استفاده است. اگر می‌خواهید این ویژگی را برای چت‌های موجود فعال کنید، می‌توانید راهنمای ما در مورد نحوه ارسال پیام‌های ناپدید شده در واتس‌اپ را دنبال کنید. با وجود این موضوع، بیایید به مراحل پیکربندی تایمر پیش‌فرض پیام‌های ناپدید شونده برویم تا چت‌های واتس‌اپ به‌طور پیش‌فرض از بین بروند.

۱.   واتس اپ را باز کنید و روی نماد منوی عمودی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. از پاپ آپی که ظاهر می‌شود، "تنظیمات" را انتخاب کنید.

 

 

چگونه ویژگی ناپدید شدن پیام‌های واتس اپ را  فعال کنیم؟

 

 

 

۲. از صفحه تنظیمات واتس اپ، روی «حساب» ضربه بزنید و «Privacy» را انتخاب کنید تا تنظیمات حریم خصوصی خود را بررسی کنید.

 

ناپدید کردن پیام‌ها در واتس اپ ممکن شد

 

 

۳. در بخش «پیام‌های ناپدید شدن» در صفحه بعد، گزینه تنظیم «تایمر پیش‌فرض پیام» را برای چت‌های جدید خواهید دید. گزینه‌های موجود تایمر پیام‌های ناپدید شونده  ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۹۰ روز هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تایمر مناسب را بر اساس تعداد دفعاتی که ترجیح می‌دهید پیام‌های واتس اپ در پنجره مکالمه ناپدید  شوند، انتخاب کنید.

 

ناپدید کردن پیام‌ها در واتس اپ ممکن شد

 

۴. پس از تنظیم تایمر پیش فرض پیام ها، واتس اپ بنری را در چت‌های جدید نمایش می‌دهد تا یادآوری کند که این ویژگی را فعال کرده اید. با زدن این بنر مستقیماً به صفحه تنظیمات پیام‌های ناپدید شده واتس‌اپ می‌روید. اگر نظر خود را تغییر دادید یا ترجیح می‌دهید مدت زمان انقضای پیام را تنظیم کنید، می‌توانید بدون انجام این مراحل این کار را انجام دهید.

 

اولویت تایمر خود تخریب برای گروه‌های جدید فعال می شود

 

واتس‌اپ همچنین اولویت تایمر خود تخریب را برای گروه‌های جدید فعال می‌کند. برای مثال، اگر در تنظیمات «۹۰ روز» را به‌عنوان تایمر پیش‌فرض تنظیم کنید، این مدت زمانی که یک گروه جدید ایجاد می‌کنید، گزینه پیش‌فرض خواهد بود. در اینجا نحوه پیکربندی پیام‌های ناپدید شده در گروه‌های جدید و موجود آمده است:

پس از انتخاب شرکت کنندگان هنگام ایجاد یک گروه جدید واتس اپ، گزینه "پیام‌های ناپدید شدن" را در زیر فیلد مشاهده خواهید کرد تا نام گروه را وارد کنید. روی آن ضربه بزنید تا مدت زمانی که می‌خواهید پیام‌ها در گروه واتس‌اپ خود تخریب شوند را تعیین کنید.

 

منبع: انتخاب به نقل از گیزمودو

دیدگاه تان را بنویسید