هشدار دوباره وزیر نفت به افرادی که گاز زیاد مصرف می کنند: بدمصرف‌ها بی‌شک جریمه می‌شوند

به گفته جواد اوجی وزیر نفت، مشترکانی که بهینه مصرف می‌کنند در سقف الگوی مصرف تشویق می‌شوند و آن دسته مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وزیر نفت گفت: روز گذشته حدود ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و صنایع غیرتجاری مصرف شد که این مقدار در فصل پاییز سابقه نداشته است. از مردم عزیز و مشترکان خواهش می‌کنم در بحث بهینه‌سازی مصرف گاز نهایت دقت و کمک را به خادمین خود در شرکت ملی گاز بکنند.

جواد اوجی، امروز  در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: ان‌شاءالله با تدابیر خوبی که در بخش بالادست و پایین‌دست اندیشیده شده، تمام تلاش ما این است که مردم دچار چالش نشوند.

به گفته وی، مشترکانی که بهینه مصرف می‌کنند در سقف الگوی مصرف تشویق می‌شوند و آن دسته مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه وزارت نفت حمایت گسترده‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد داشت، اظهار کرد: دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه صنعت نفت بسیار امیدوارکننده است. صنعت نفت امروز با چالش‌های بزرگی روبه‌روست و اگر قرار است تحولی در این صنعت رخ دهد، هم بحث نیروی انسانی متخصص و هم استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار اهمیت دارد.

اوجی با بیان اینکه امروز در این نمایشگاه توانمندی‌های بسیاری در حوزه بالادست و پایین‌دست نفت مشاهده شد، گفت: بستر برای این شرکت‌ها مهیاست و بی‌شک وزارت نفت از این شرکت‌ها حمایت خواهد کرد.

وزیر نفت با بیان اینکه بنده به معاونان و مدیران صنعت نیز گفته‌ام که باید نیازهای صنعت را روی میز گذاشت از این شرکت‌ها دعوت خواهیم کرد؛ بی‌تردید تحول بزرگی را می‌توانند در صنعت ایجاد کنند، گفت: بخش اعظمی از نیازهای صنعت نفت از این شرکت‌های دانش‌بنیان قابل تامین است. باید ریسک حمایت از این شرکت‌ها را بپذیریم و قول می‌دهم وزارت نفت این دوره حمایت گسترده‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد.

اوجی با اشاره به تاکید وزارت نفت از شرکت های دانش بنیان، گفت: نیاز است که صنعت نفت نیاز های خود را در قالب سفارش های انبوه داشته باشد تا این بخش ها امیدوار شوند، من معتقدم بخش عمده ای از نیاز هایی که از خارج تهیه می کنیم توسط شرکت های دانش بنیان قابل تامین است و کافی است این شرکت ها را حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه بخش اعظم کار ما در حوزه  ساخت کالا مربوط به داخل خواهد شد، امروز این توانمندی ها را مشاهده کردم و قطعا از توان شرکت های دانش بنیان در بخش بالادست و پایین دست استفاده خواهیم کرد./ ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید