معاون مسکن و ساختمان وزارت راه خبر داد؛

ثبت‌نام برای طرح نهضت ملی مسکن تا 15 آذر تمدید شد + آدرس سامانه نام نویسی و شرایط

متقاضیان که پیشتر تا ۲۸ آبان فرصت نام‌نویسی داشتند، می‌توانند تا سه هفته دیگر با مراجعه به سامانه «ثمن» در طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکن مشارکت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تمدید امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذر ماه خبر داد.

«محمود محمودزاده» امروز (دوشنبه)‌ افزود: با موافقت با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، زمان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تا نیمه آذرماه تمدید شد.

وی بیان‌داشت: بر این اساس متقاضیان که پیشتر تا ۲۸ آبان فرصت نام‌نویسی داشتند، می‌توانند تا سه هفته دیگر با مراجعه به سامانه «ثمن» در طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکن مشارکت کنند.

 

بستر برای ساخت چهار میلیون مسکن کاملا فراهم است

 

محمودزاده با بیان اینکه اکنون بستر برای ساخت چهار میلیون مسکن کاملا فراهم است، گفت: در صورتی که بتوانیم در شهرهای جدید تامین زمین داشته باشیم، امکان ثبت‌نام در استان و شهرهای جدید اعلام خواهد شد.

وی همچنین گفت:‌ تا ظهر امروز بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی ثبت‌نام کردند.

 

آدرس سامانه ثبت نام برای طرح نهضت ملی مسکن

 

سامانه ثمن به نشانی saman.mrud.ir  یک ماه پس از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن توسط رییس‌جمهوری از تاریخ ۲۸ مهرماه به منظور ثبت‌نام و پایش متقاضیان واقعی مسکن آغاز به کار کرد.

متقاضیان این امکان را دارند حداکثر تا ۱۵ آذرماه با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، دست‌کم سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت استفاده نکردن از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب در حوزه مسکن، نسبت به تقاضای خود برای مسکن اقدام کنند./ ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید