آقایان مجرد برای مسکن ثبت نام کنند؛ در زمان تحویل باید متاهل باشند!/ توضیحات جدید وزیر راه و شهرسازی در مورد طرح نهضت ملی مسکن

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «قانون جهش تولید مسکن فرصت خوبی در اختیار کسانی که صاحب خانه نیستند قرار داده است» اعلام کرد که آقایان مجرد و خانم های بالای ۳۵ سال و سرپرست خانوار می توانند در این طرح ثبت نام کنند، اما آقایان باید در زمان تحویل متاهل باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از کیفیت مسکن مهر ساخته شده در برخی از استان ها اعلام کرد که آقایان مجرد و خانم های بالای ۳۵ سال و سرپرست خانوار می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند اما برای آقایان در زمان تحویل شرط تاهل وجود دارد.

رستم قاسمی در همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات اظهار کرد: متاسفانه در حوزه ساخت و ساز کیفیت خوبی نداریم که ناشی از چند عامل از نظارت تا آموزش، ساخت، مواد و مصالح و غیره است اما در وزارت راه و شهرسازی به دنبال ارتقا کیفیت ساخت و ساز در حوزه مسکن و حوزه حمل و نقل جاده ای و ریلی هستیم.

وی افزود: در سفر اخیری که به سمنان داشتم اصلا از کیفیت مسکن مهر رضایت نداشتم چرا که با وجود گذشت حدود ۶ سال این مسکن های ساخته شده نیاز به استحکام بخشی و مقاوم سازی دارد البته بخشی از مسکن مهر توسط تعاونی ها ساخته شده که متاسفانه نظارتی روی آن ها نبوده اما ما موظفیم آن را اصلاح کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به باقی ماندن ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تاکید کرد: مسلما همه مسکن های مهر تاکنون تحویل نشده را تکمیل خواهیم کرد و در هر سفر استانی که می رویم در این باره تصمیم می گیریم.

 

آخرین جزئیات طرح جهش مسکن و شرایط ثبت نام مجردها

قاسمی درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و شرایط ثبت نام اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن فرصت خوبی در اختیار کسانی که صاحب خانه نیستند قرار داده است و در این طرح از همان ابتدا ایجاد بانک زمین را آغاز کردیم و امروز بانک زمین در ۹۰۰ شهر کشور در قالب یک سامانه تشکیل شده و مشخص است که جانمایی و کاربری آن زمین چگونه است و تا یک ماه آینده بانک زمین برای همه ۴ میلیون مسکنی که تعهد دادیم در همه شهرها تشکیل خواهد شد./ ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید