زمان اجرای لایحه رتبه‌ بندی معلمان مشخص شد/ توضیحات رئیس کمیسیون آموزش مجلس

وی در پایان تاکید کرد: روز یکشنبه، ۹ آبان ماه، اولین دستور صحن علنی مجلس، بررسی لایحه‌ی رتبه‌بندی معلمان است و حدودا یک هفته بعد از برگشت در شورای نگهبان، به دولت رفته و به دولت نیز یک ماه وقت دادیم تا آیین‌نامه‌ی آن را ابلاغ کند، لذا عملا تا دوماه آینده ای آیین نامه ابلاغ می‌شود و از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ قابل اجرا است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس کمیسیون آموزش مجلس از ابلاغ شدن لایحه‌ی رتبه‌بندی معلمان طی دو ماه آینده خبر داد.

علیرضا منادی گفت: امروز بعد از ارجاع رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون، بلافاصله در صحن کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به اتفاق نمایندگان اعضای مجلس حاضر شدیم و در ماده سه و چهار این قانون و البته در امتیازات تجمیعی آن نیز تغییراتی ایجاد کردیم که اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این لایحه را دولت ایجاد کرده و نباید به جنبه‌ی مادی آن بیشتر توجه کرد؛ آنچه که امسال در لایحه ایجاد می‌کنیم، در سقف تراز مجاز بودجه‌ی سال ۱۴۰۰ کل کشور است و ما در بودجه‌ی امسال پیش‌بینی کرده بودیم و دولت قبلی نیز حمایت کرد و لایحه را آورد.

وی ادامه داد: عددی را هم تحت عنوان رتبه‌بندی فرهنگیان بند «و» تبصره «دو» قانون بودجه امسال مطرح کردیم و البته دولت حاضر نیز موافقت کرد و اراده‌ی آن بر اجرایی شدن این لایحه بوده و مجلس نیز قوانین آن را پیش‌بینی کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: روز یکشنبه، ۹ آبان ماه، اولین دستور صحن علنی مجلس، بررسی لایحه‌ی رتبه‌بندی معلمان است و حدودا یک هفته بعد از برگشت در شورای نگهبان، به دولت رفته و به دولت نیز یک ماه وقت دادیم تا آیین‌نامه‌ی آن را ابلاغ کند، لذا عملا تا دوماه آینده ای آیین نامه ابلاغ می‌شود و از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ قابل اجرا است./ برنا

دیدگاه تان را بنویسید