اعلام آمادگی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برای صدور بلیت پروازهای اربعین + قیمت بلیت ها

نرخ‌ها فقط مربوط به پروازها در ایام اربعین از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ است؛ بلیت دوطرفه پرواز از تهران، شیراز، اهواز، تبریز و اصفهان به فرودگاه نجف پنج‌میلیون تومان و در مسیر مشهد- نجف- مشهد ۶ میلیون تومان نرخ‌گذاری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی همه شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به‌منظور صدور بلیت سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: براساس دستورالعمل ابلاغی سازمان حج و زیارت، همه شرکت های هواپیمایی داخلی منتظر ارائه فهرست زائران تایید شده در سامانه «سماح» (سامانه مشتاقان ایام حضور در عتباب مقدسه) بوده و به‌محض ارسال این فهرست از سازمان حج و زیارت، شرکت‌های هواپیمایی نسبت به صدور بلیت هواپیما اقدام خواهند کرد.

همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، داشتن تست PCR منفی با اعتبار دست‌کم ۷۲ ساعت، کارت واکسن 2 دُز و داشتن ویزای معتبر، از الزام‌های صدور بلیط توسط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر اربعین به شمار می‌رود.

 بلیت دوطرفه پرواز از تهران، شیراز، اهواز، تبریز و اصفهان به فرودگاه نجف پنج‌میلیون تومان و در مسیر مشهد- نجف- مشهد ۶ میلیون تومان نرخ‌گذاری شده است.

همچنین همه شرکت‌ها و ایرلاین‌ها موظف شدند نسبت به ارائه بلیت با این قیمت‌ها اقدام کنند.

قیمت پروازها از مبدا تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز به فرودگاه نجف در مسیر یک‌طرفه ‌نیز سه‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

این نرخ‌ها فقط مربوط به پروازها در ایام اربعین از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ است و نرخ‌های بلیت پیش و پس از این بازه زمانی تابع عرضه و تقاضا خواهد بود./ ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید