قدردانی خانواده شهید سلیمانی از قهرمانان پارالمپیک کاروان «سردار دل‌ها»

خانواده شهید سلیمانی در پیامی، از ورزشکاران افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ ، که با نام «سردار دل‌ها» در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، قدردانی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی (soleimani.ir) متن کامل این پیام را به شرح زیر منتشر کرد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ورزشکاران افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰

به سهم خود و به‌عنوان خانواده شهید قاسم سلیمانی از شما سپاسگزاریم؛ چه آنجا که افتخار آفریدید و پرچم وطن را برافراشتید و چه آنجا که در نام کاروانتان یاد سردار دل‌های ملت را پاس داشتید و این‌چنین در میدانِ جهانیِ افتخار، یاد «مرد میدان» را سر دست گرفتید. مردی که برای صلح، سلاح حمایل کرد و بی‌قرار در دشت و کوه، در آرزوی آرامش انسان بود و جهانی را می‌خواست که هیج مظلومی در آن بی‌تاب و پناه نباشد.

و این «کاروان سرافراز» که شما نامش را «سردار دل‌ها» برگزیدید، کاروان جوانمردان و شیرزنانی است که قدر را می‌شناسند و شما میراث‌داران پرچمی هستید که برای افراشتنش خون دل‌ها خورده‌شده و چه شکوهی است آنجا که در میدان پهلوانی‌تان این سه رنگ مقدس بر تارک افتخار می‌درخشد. یقین که قدر تلاش شما و همتتان با خدای عالم است. یاد سرباز وطن را پاس داشتید و خداوند پاسدار اجرتان باشد.

با آرزوی درخشش و موفقیت همیشگی شما قهرمانان و عزت روزافزون برای ایران عزیز و با سپاس از همه مربیان، دست‌اندرکاران و مسئولان کاروان سردار دل‌ها به‌ویژه برادر عزیز حاج محمود خسروی‌ وفا.

خانواده شهید قاسم سلیمانی

دیدگاه تان را بنویسید