دو استقلالی در تیم ملی همبازی می‌شوند؟+ عکس

اسکوچیچ قصد دارد در بازی امروز مقابل کامبوج، از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند که این مسئله احتمال همبازی شدن کاوه و قایدی را افزایش داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی ایران امروز در دیداری آسان به مصاف کامبوج می رود و از آنجایی که ملی پوشان روز سه شنبه در بازی مرگ و زندگی باید به دیدار عراق بروند، انتظار می رود که دراگان اسکوچیچ برای بازی امروز از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند.

ورزش سه نوشت؛‌ کاوه رضایی بازیکن ایرانی شارلوا که با این تیم فصل را در بلژیک بسیار خوب آغاز کرد، در ادامه دچار مصدومیت شد و همین مسئله منجر به افت این بازیکن گردید به نحوی که شارلوا قصدی برای تمدید قرارداد قرضی او ندارد و کاوه باید به تیم اصلی خود یعنی کلوب بروژ برگردد.

اما به نظر می رسد که رضایی امروز فرصت بسیار خوبی برای درخشش و بازگشت به روند گلزنی در پیش داشته باشد. بازیکن کرمانشاهی و سابق استقلال که پس از جدایی از جمع آبی پوشان راهی بلژیک شد، می تواند امروز در کنار بازیکنی به میدان برود که پس از جدایی او به یک ستاره در استقلال تبدیل شد.

کاوه که در لیگ شانزدهم به استقلال پیوست، پس از یک سال حضور در جمع آبی پوشان راهی فوتبال اروپا شد و در همان زمان مهدی قایدی به استقلال پیوست و در لیگ هفدهم و اولین بار در بازی مقابل استقلال خوزستان برای آبی پوشان به میدان رفت.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در منامه علی قلی زاده مهدی قایدی

قایدی که در این سالها به یکی از آینده دار ترین فوتبالیست های ایرانی تبدیل شده است، در لیگ گذشته و پس از کسب تجربه در استقلال، به درخششی خیره کننده دست یافت و اکنون در ترکیب آبی پوشان به مهره ای اصلی و غیرقابل جایگزین تبدیل شده و تکنیک، گلزنی و گلسازی او منجر به تمجید فراوان رسانه های منطقه از این مهاجم بوشهری شده است.

قایدی می تواند در بازی امروز مقابل کامبوج توانایی هایش را به نمایش بگذارد. استقلالی ها که علاقه زیادی دارند تا باشوی کوچک و کاوه رضایی را به صورت همزمان در خط حمله تیمشان ببینند، ممکن است امروز و در بازی تیم ملی به این خواسته خود برسند.

دو بازیکنی که برای گلزنی و اثبات شایستگی های خود، بسیار تشنه اند و کامبوج حریفی است که زمینه را برای به نمایش گذاشتن توانایی های کاوه رضایی و مهدی قایدی در اختیار این دو بازیکن قرار می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید