فصل ۴ «نون‌خ» ساخته می‌شود

مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "نون خ" درباره ساخت فصل چهارم و شرایط تولید این سریال توضیحاتی داد که منتظر فراهم شدن مقدمات کارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال "نون‌خ" چندی پیش درباره ساخت فصل چهارم صحبت کرد و گفت: "به زودی قرار است نشستی داشته باشیم و مذاکراتی بین شبکه و گروه سازنده، بنده و آقای آقاخانی و نویسنده برگزار شود و پیشنهادها مطرح شود. به تصمیمی برسیم و خیلی امیدواریم که این اتفاق امسال بیفتد. اما این اطمینان را می‌دهم که فصل بعدی حتماً ساخته خواهد شد."

پیگیری‌ها از مهدی فرجی نشان می‌دهد در حال فراهم کردن مقدمات کارند. جلسه‌ای قرار است برای تولید فصل چهارم برگزار شود که نگارش فیلمنامه، داستان و جزئیات دیگر تولید در آن جلسه مشخص خواهد شد. او همچنین در گفت‌وگویی اعلام کرد که هنوز پیش‌تولیدی شروع نشده و فیلمنامه‌ای هم به نگارش درآمده است. 

او همچنین تأکید کرد که ان‌شاءالله با آماده شدن شرایط تولید این سریال، "نون‌ خ4" برای نوروز 1401 ساخته شود. البته هنوز کاری نکرده‌ایم و باید فرآیند اداری مربوط به سریال طی شود و بعد حتماً آغاز پیش‌تولید و دیگر جزئیات تولید را رسانه‌ای خواهیم کرد. 

فرجی در پاسخ به این سؤال که می‌توانید پیش‌بینی برای شروع پیش‌تولید و تولید سریال داشته باشید، خاطرنشان کرد: همه‌چیز بستگی به آماده شدن مقدمات کار دارد و باید ببینیم به چه نتیجه‌ای در این جلسات خواهیم رسید. واقعاً نمی‌توانم زمان قطعی برای شروع تولید بدهم اما شاید زودتر از فصل پاییز، پیش‌تولید را آغاز کردیم. 

فصل سوم "نون خ" به کارگردانی سعید آقاخانی در ایام نوروز روی آنتن رفت که نقش اول آن را سعید آقاخانی (نورالدین خانزاده) ایفا می‌:ند و در کنار او علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری،‌ آتنا مهیاری،‌ کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان،‌افشین ملکی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی، مرتضی رستمی بازیگران سریال "نون خ"اند. 

دیدگاه تان را بنویسید