200 هزار تن برنج و شکر برای تنظیم بازار توزیع شد

مدیر کل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در راستای اجرای مصوبه کارگروه تنظیم بازار و به منظور حفظ آرامش بازار کالاهای اساسی از ابتدای خرداد ماه سال جاری توزیع مقدار 100 هزار تن برنج وارداتی و 100 هزار تن شکر در کشور آغاز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد جی پلاس: حجت براتعلی با بیان این که 240 هزار تن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان توزیع شده است، اظهار کرد: تاکنون وقفه‌ای در تامین کالاهای مورد نیاز مردم صورت نگرفته و ازابتدای خردادماه نیز توزیع 200 هزار تن برنج وارداتی و شکر در کشور  آغاز شده است.

وی اظهار کرد: توزیع 100 هزار تن انواع برنج وارداتی که توسط   شرکت بازرگانی دولتی ایران تامین و در اختیار سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور قرار گرفت از طریق شبکه های منتخب از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعاونی مصرف شهری، روستایی و عشایری، اصناف منتخب و مراکز مستقیم عرضه کالا عملیاتی شده است.

براتعلی درادامه افزود:  همچنین توزیع  100 هزار تن شکر  که برای مصارف خانوار و صنف، صنعت در دستور کار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار گرفته بود در حال انجام است.

وی مقدار توزیع شکر برای مصارف خانوار و صنف و صنعت را به ترتیب 30 هزار تن برای مصارف خانوار و 70 هزار تن برای مصارف صنف و صنعت اعلام کرد.

مدیر کل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران  تاکید کرد: هچگونه محدودیتی برای افزایش تخصیص این دو کالا در استان‌ها وجود ندارد و در صورت لزوم و تا رفع نیاز کامل هر استان تامین و توزیع  این کالاها ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید