جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| درخواست سرخ پوشان از سازمان لیگ/ شکایت آبی پوشان از یک پزشک

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 12 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار امروز جمعه 14 خرداد پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار باشگاه پرسپولیس

خطر جدی بیخ گوش پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ دوازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلی لیگ و سفر به کشورش دیگر حاضر به بازگشت به ایران نشد و در گفت‌و‌گویی با رسانه‌های کرواسی نیز از تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان خبر داد.

رادو که دلیل تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس را بی‌احترامی و عدم پرداخت دستمزدش اعلام کرده، چهارشنبه شب در نامه‌ای باشگاه پرسپولیس را از تصمیم خود برای فسخ قرارداد با خبر کرده و حالا شنیده می‌شود به زودی نامه فسخ قرارداد رسمی خود را نیز به فیفا و باشگاه پرسپولیس ارسال خواهد کرد.

رادوشویچ که قرارداد خود را در زمان مدیریت انصاری‌فرد به مدت سه فصل تمدید کرد، حدود 100 هزار دلار از فصل گذشته طلبکار بوده و در این فصل نیز حدود 47 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس که پیش از بازی با ذوب‌آهن بخشی از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرد، به دروازه‌بان کروات خود نیز اعلام کرده است به محض بازگشت به ایران 20 هزار دلار (حدود 10 درصد) از قراردادش را دریافت خواهد کرد اما ظاهراً رادو بابت عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته خود به شدت ناراحت بوده و تصمیمش برای جدایی از جمع سرخپوشان را گرفته است.

قرارداد رادوشویچ برای فصل جاری 210 هزار دلار، فصل بعد 270 هزار دلار و برای فصل سوم 320 هزار دلار است که با احتساب مطالبات 100 هزار دلاری این بازیکن از فصل گذشته، باشگاه پرسپولیس در صورت شکایت رادوشویچ به فیفا، خطر پرونده 900 هزار دلاری را بیخ گوش خود حس خواهد کرد که پرونده جدید و بسیار سنگینی برای سرخپوشان خواهد بود.

توضیح صدری درباره پرونده کالدرون

 مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بدهی‌ 580 هزار دلاری این باشگاه به کالدرون و چند پرونده دیگر گفت: بحث کالدرون و دیگر بازیکنان خارجی ارثی است که به ما رسیده است. با توجه به اینکه ما می‌خواهیم مشکلات باشگاه برطرف شود، در حال تلاش هستیم تا این پرونده‌ها را حل کنیم. در زمان ما اولین پرونده بودیمیر بود که مجبور شدیم پول او را پرداخت کنیم. به نظرم دوستان قبلی باید تلاش می‌کردند تا این اتفاقات رخ ندهد، ما هم قطعاً از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم تا حق باشگاه را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا منابع مالی برای پرداخت مطالبات کالدرون فراهم شده است یا خیر؟ گفت: ما تلاش می‌کنیم تا ببینیم می‌توانیم با خود کالدرون مذاکره کنیم و فرصتی بگیریم.

« برای پرداخت مطالبات کالدرون چقدر زمان دارید؟» رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش گفت: فکر می‌کنم یک یا دو ماه فرصت داریم و سعی می‌کنیم تا در این مدت به یک نتیجه‌ای برسیم. البته ما قول می‌دهیم تا دیگر چنین داستانی تکرار نشود و شاهد چنین مواردی در باشگاه نباشیم.

صدری در مورد آخرین وضعیت رادوشویچ و اینکه گفته می‌شود این بازیکن نیز قصد دارد قرارداد خود را فسخ کند، عنوان کرد: با وجود فشارهایی که به باشگاه برای بستن پرونده‌های سال‌های قبل آمده، تلاش ما این بود که پرداخت‌های بازیکنان به موقع انجام شود. مجبور بودیم منابعی را به این موضوع اختصاص دهیم،‌به همین دلیل شاید زمان پرداختی‌ها عقب و جلو شده باشد. تلاش ما این است که پرداخت را به موقع انجام دهیم، با رادو هم در حال مذاکره هستیم تا در خدمت او باشیم.

اعتراض پرسپولیسی ها به برنامه سازمان لیگ

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ انتشار برنامه جدید سازمان لیگ، سوالات فراوانی را در ذهن اهالی فوتبال به وجود آورده و در این میان، باشگاه پرسپولیس نیز اعتراض نسبت به برنامه اعلامی را حق واقعی خود می‌داند.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس طبق وظیفه ذاتی خود، حامی فوتبال کشورمان بوده و مثل همیشه، خود را همراه، همگام و پشتیبان تیم ملی می‌داند و بیشترین بازیکن و ستاره را در اوج آمادگی، تقدیم تیم‌ملی کرده اما به نظر می‌رسد برنامه ادامه مسابقات داخلی، به ضرر سرخ‌ترین تیم آسیاست.

پرسپولیس با شش بازیکن ملی‌پوش و همچنین کریم باقری مربی تیم، باید روز ۳۰ خرداد در سوپرجام به میدان برود اما برنامه به گونه‌ای تنظیم شده که تیم‌های دیگر با وجود ملی‌پوشان کمتر، می‌توانند استراحت بیشتر و زمان بهتر برای ریکاوری داشته باشند. این موضوع به سوالی بزرگ برای خانواده پرسپولیس تبدیل شده و امیدواریم مسئولان سازمان لیگ در این خصوص پاسخگو باشند.

آن‌ها باید به اهالی فوتبال توضیح بدهند که چرا پرسپولیس غیر از سوپرجام، در باقی هفته‌ها نیز مجبوراست قبل از سپاهان بازی کند و از سوی دیگر، با چه دلیلی بازی عقب‌افتاده استقلال که تنها یک ملی‌پوش داشت، در زمان برگزاری رقابت‌های عقب‌افتاده چند باشگاه دیگر انجام نشد؟ آیا قرار است شرایط ویژه‌ای برای برخی تیم‌ها را شاهد باشیم یا این برنامه‌ریزی فقط یک اشتباه محاسباتی و البته تکراری از سوی سازمان لیگ بود؟

باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات اخیر، به خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ معترض است. امیدواریم این موضوع به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و از راه‌های قانونی و براساس انصاف و عدالت، تغییر کند تا ذهنیت افزایش فشار بر روی پرسپولیس در جهت سود بردن سایر رقبا را از بین ببرد.

اخبار باشگاه استقلال

شکایت استقلال از یک پزشک

 باشگاه استقلال به دلیل اظهارات غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای یک پزشک از او شکایت خواهد کرد.

بعد از اظهارات ویدیویی غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای دکتر فیزیوتراپ در مجموعه ایران مال در خصوص وضعیت مصدومیت فرشید اسماعیلی، با اعلام فرهاد مجیدی، از این پس مصدومان استقلال برای درمان راهی مرکز ایران مال که زیر نظر ایفمارک است، نمی‌شوند.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که حفظ اسرار پزشکی از ابتدایی‌ترین مسائل این علم است.

احتمال بازگشت زودتر از موعد فرشید اسماعیلی به تمرینات

فرشید اسماعیلی در شروع تمرینات استقلال با تکل یکی از بازیکنان استقلال با پارگی رباط مچ پا روبرو شد و چند روزی است در تمرین آبی پوشان حضور ندارد.

اسماعیلی در روزهای گذشته صبح و بعد از ظهر به کلینیک رفته و به درمان پای مصدوم خود پرداخته است. با این حال گفته می شود روند درمانی این بازیکن به خوبی پیش رفته و ممکن است او تا پایان هفته نرم دوی را آغاز کند.

با این شرایط این احتمال وجود دارد اسماعیلی بتواند در بازی با پدیده برای استقلال بازی کند تا استقلال بدون غایب در این بازی حساس به میدان نرود.

دیدگاه تان را بنویسید