جی پلاس

اشتباه غیر قابل جبران کارگزار پرسپولیس/ چه کسی جای تماشاگران را پُر می کند؟

ابراهیم شکوری می گوید کارگزار پرسپولیس جریمه مالی اخیر این تیم به علت انتشار پستی تاریخی در صفحه مجازی باشگاه را تقبل خواهد کرد اما جنبه معنوی این محکومیت و محرومیت از حضور تماشاگران در یک بازی حساس چطور جبران خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس پیش از حضور این تیم در هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اشاره به لشگری کشی تاریخی نادرشاده افشار به هند با دردسر بزرگی برای این باشگاه تمام شده است.

این پست اینستاگرامی از سوی کارگزار باشگاه پرسپولیس روی صفحه اجتماعی سرخپوشان منتشر شده بود که به موجب قرارداد دو طرفه، صفحات مجازی باشگاه را تا زمان اتمام قرارداد اداره می کند اما حالا پرسپولیس را با ضرر و زیان مادی و معنوی مواجه کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی درخواست فدراسیون فوتبال هند مبنی بر آنچه پست اینستاگرامی پرسپولیس را توهین آمیز و غیر فوتبالی خوانده بود، سرخپوشان را با جریمه 17 هزار و 500 دلاری و همینطور یک بازی محروم از حضور هواداران (هنگام بازگشایی ورزشگاه‌ ها لحاظ می شود) محکوم کرده است. 

اکنون ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در توجیه این محکومیت ادعا کرده است که کارگزار باشگاه تمام جرایم را پرداحت خواهد کرد.

شکوری در مورد اینکه آیا این جرایم و مطالبات را باشگاه می‌پردازد یا برعهده کارگزار است، گفت: زمانی که این اتفاق افتاد و رأی آمد به کارگزار اعلام کردیم طبق قرارداد موجود باید تمامی جرایم و ضرر و زیان‌های مادی و معنوی وارد شده را پرداخت کند. خود کارگزار هم متقبل شده و مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد.

اما سوالی که مطرح می شود مربوط به محرومیت سرخپوشان از یک بازی بدون حضور تماشاگران است. کارگزار باشگاه که باعث و بانی این محکومیت سنگین شده است، چطور می‌ تواند جنبه معنوی محرومیت هواداران را تامین کند؟

زماانی که ورزشگاه‌ها باز شود و هواداران به روی سکوها بازگردند، اهمیت تماشاگران برای همه ثابت می شود. حال اگر این محرومیت در مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا و یا یکی از مراحل گروهی مقابل رقبای قدرتمند آسیایی در تهران باشد، کارگزار باشگاه چطور مسئله معنودی و حمایتی هواداران را جبران خواهد کرد؟

کما اینکه وقتی ورزشگاه ها بازگشایی شود، هزار هوادار پرسپولیس مشتاق حضور در ورزشگاه و تهیه بلیت هستند که درآمدزایی هنگفتی برای سرخپوشان محسوب می شود اما هیچ کسی به این بخش از ماجرا توجه ندارد!

دیدگاه تان را بنویسید