جی پلاس

نقره داغ شدن استقلال با سهل انگاری عجیب مجیدی و وریا در آسیا؛ آقایان آن جا ایران نیست!

سرمربی و کاپیتان استقلال به غیرحرفه ای ترین شکل ممکن از سوی AFC با جریمه مواجه شدند و حالا باید بیت المال تاوان اشتباهات عجیب آن ها را بدهد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد وریا غفوری کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه بعد از بازی با الشرطه عراق و بی اعتبار کردن مسابقه مبلغ 5 هزار دلار جریمه شد. طبق حکم AFC کاپیتان استقلال باید مبلغ 1250 دلار را در مدت 90 روز به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند و در صورت تکرار این رفتار بقیه مبلغ 3750 دلار قابل اجرا است.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل عدم حضور در مصاحبه پیش از بازی با الدحیل قطر مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شد. مجیدی باید مبلغ 2500 دلار را در مدت 90 روز آینده به AFC پرداخت کند. بقیه مبلغ 7500 دلار در صورت تکرار این رفتار لازم الاجرا است. باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور مجیدی در نشست خبری پیش از بازی الدحیل مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شد. باشگاه استقلال موظف است مبلغ 2500 دلار را در مدت 90 روز پرداخت کند و بقیه مبلغ در صورت تکرار لازم الاجراست.

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس به دلیل تاخیر در حضور کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوحده امارات 2 هزار دلار جریمه شد. بازیکن پرسپولیس موظف است 500 دلار را در مدت 3 ماه پرداخت کند. بقیه مبالغ هم در صورت تکرار پرداخت بقیه مبلغ لازم الاجراست.

به گزارش جی پلاس، این میزان جریمه که بعید به نظر می رسد حتی برای تیم گوای بی تجربه هم رخ داده باشد ناشی از غیرحرفه ای بودن فوتبال ایران است؛ فوتبالی که امروز به خاطر چنین اتفاقاتی باید هزاران دلار را از بیت المال کم کند!

فرهاد مجیدی که در لیگ داخلی عادت به غیبت در نشست های خبری را دارد و هر زمان که دلش بخواهد شرکت می کند و در غیر اینصورت دستیارش را می فرستد، آسیا را با ایران اشتباه گرفت! او در نشست غیبت کرد و با وجود آن که خودش را حرفه ای می داند تصور کرد که به مانند مسئولان ایرانی در آسیا هم کسی با این رفتارش کاری ندارد اما در نهایت این چنین نشد.

وریا غفوری هم به مانند دیگر فوتبالیست های داخلی به راحتی هرچه که خواست در مصاحبه خود گفت و تصور کرد آن جا هم ایران است و مسئولان خودشان را به نشنیدن می زنند اما به خوبی متوجه شد که برای انتقاد باید بهترین کلمات را به کار ببرد و به خودش اجازه ندهد به راحتی اتهام بزند؛ آن چه که در ایران به راحتی انجام می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید