حمل قاچاق با اتوبوس حامل اعضای یک تیم فوتبال!

در اتوبوس حامل اعضای یک تیم فوتبال به دلیل کشف موارد قاچاق توقیف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر در هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور فردا چهارشنبه 5 خرداد ماه 1400 از ساعت 19:25 در اصفهان میزبان تیم صنعت ابریشم این شهر است.

ایلنا نوشت ؛ در حالیکه قرار بود کاروان تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر شب گذشته برای برگزاری دیدار خود در هفته ششم رقابت‌ها برابر صنعت ابریشم اصفهان، بندر ماهشهر را به مقصد اصفهان ترک کنند اما اتوبوس حامل کاروان این تیم در ایست بازرسی بندرماهشهر و پیش از سفر به اصفهان توقیف و همه اعضای این تیم بازداشت شدند.

ماجرا از این قرار است که مدیران این تیم پس از اینکه شورای راهبردی و فرمانداری بندرماهشهر نتوانستند اتوبوسی را در اختیار کاروان تیم فوتبال خلیج فارس قرار دهند بلافاصله اتوبوسی را برای سفر به اصفهان از ترمینال بندرماهشهر کرایه کردند تا راهی اصفهان شوند اما در بین راه و در ایست بازرسی بندر ماهشهر پس از بازرسی اتوبوس توسط ماموران نیروی انتظامی مشخص می شود که در اتوبوس حامل کاروان این تیم کالای قاچاق جاسازی شده است.

پس از کشف و ضبط کالاهای قاچاق راننده اتوبوس به همراه تمامی اعضای تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر بازداشت شده به فرماندهی انتظامی شهرستان بندرماهشهر منتقل می شوند.

پس از این اتفاق و بازجویی از اعضای این تیم فوتبال و همچنین ارائه مدارک و مستندات لازم توسط مدیران باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر اعضای تیم ماهشهری پس از حدود ۵ ساعت حضور در بازداشتگاه آزاد می شوند.

ایوب عسکری، مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر در واکنش به توقیف اتوبوس حامل  اعضای این تیم اظهار داشت: تیمی که هنوز یک باخت ندارد شایسته این بی مهری نیست، از چند روز قبل مکاتباتی را با اداره ورزش و فرمانداری بندر ماهشهر برای اینکه یک دستگاه اتوبوس را در اختیار ما قرار دهند انجام داده بودم اما متاسفانه هیچ یک از این ارگان ها اتوبوسی را در اختیار ما قرار ندادند. و حتی تلفنی هم با نماینده محترم صحبت کردم ولی جواب نه شنیدم.

 عسکری ادامه داد: برای اینکه خودمان را برای برگزاری دیدار هفته ششم برابر صنعت ابریشم به اصفهان برسانیم مجبور شدیم یک دستگاه اتوبوس از ترمینال بندر ماهشهر کرایه کنیم متاسفانه در بین راه و در یکی از ایست بازرسی‌های شهرکرد متوجه شدیم که اتوبوس حامل کالای قاچاق است که پس از کشف و ضبط کالاها راننده و تمامی اعضای تیم به پاسگاه منتقل شدند.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر افزود: تمام اعضای تیم ما از نیمه شب گذشته تا صبح در پاسگاه بلاتکلیف بودند و مشخص نبود که چه سرنوشتی در انتظار آنها است. ما موفق شدیم مقتدرانه از مرحله اول به مرحله نهایی لیگ دسته سوم صعود کنیم و در حال حاضر در گروه مان تیم صدر جدول هستیم  و یکی از مدعیان اصلی صعود محسوب می‌شویم. تا بدین جا باشگاه به صورت شخصی اداره شده و کلیه هزینه های تیم را از جیب شخصی خودمان پرداخت کرده ایم با این وجود هیچ وقت نسبت به عدم حمایت مسئولین نیز صحبت و یا اعتراضی نکرده‌ایم اما می‌خواهم بدانم یک اتوبوس چقدر هزینه دارد که واقعاً مسئولین نمی‌توانند از عهده پرداخت آن بربیایند؟ از شش ماه قبل در جلسه ای با نماینده محترم این معضلات و مشکلات را مطرح کردیم و قرار شد مشکل بازرسی حل و فصل شود ولی متاسفانه بازرسی استان اجازه هیچگونه هزینه ای را نمی‌دهد و عملا این مشکل گریبان کل شهرستان را گرفته است و توقع داریم این معضل به طور جد در دستور کار نماینده محترم قرار گیرد.

وی در پایان گفت: اتفاقات این چنینی برای شهرستانی که از بیرون بهش نگاه صنعتی و ثروتمندی دارند خوب و در خور شان باشگاهش نیست و این اقدامات می‌تواند بر روحیه بازیکنان تاثیر منفی بگذارد بازیکنان ما از دیشب استراحت نداشته اند و با این وضعیت نمی دانم چطور به مصاف حریف خواهیم رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید