احضار محرمانه عیسی آل کثیر به کمیته انضباطی

عیسی آل کثیر به طرز محرمانه ای به کمیته انضباطی احضار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شادی گل عیسی آل کثیر در دربی 95 اعتراض استقلالی ها را به همراه داشت و آبی ها در کنار شکایت های دیگر از عیسی آل کثیر به دلیل این شادی گل به کمیته انضباطی شکایت کردند. آبی ها معتقد بودند شادی گل عیسی خطاب به نیمکت استقلال بوده است و به آن ها توهین کرده است.

پس از شکایت استقلالی ها کمیته انضباطی به طور محرمانه مهاجم پرسپولیسی ها را برای ارائه پاره ای از توضیحات احضار کرد اما به دلیل این که سرخ ها برای بازی با ذوب آهن راهی اصفهان بودند، باشگاه به جای عیسی نماینده حقوقی را برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی معرفی کرد و قرار است وکیل باشگاه به جای عیسی آل کثیر به جلسه کمیته انضباطی برود.

هنوز مشخص نیست پس از توضیحات نماینده حقوقی باشگاه، آل کثیر هم باید برای توضیحات به کمیته انضباطی برود یا خیر؟

روز پنجشنبه وقتی دادگاه رسیدگی به درگیری دربی 95 در کمیته انضباطی برگزار شد، بهزاد غلامپور و محمد نادری از استقلال و فرشاد فرجی و مهدی ترابی از پرسپولیس در این جلسه حضور داشتند و کمیته انضباطی تشخیص داده بود نیازی به حضور آل کثیر در این جلسه نیست اما گویا با پیگیری باشگاه استقلال که از عیسی آل کثیر شکایت کرده، کمیته انضباطی ابلاغیه ای محرمانه برای باشگاه پرسپولیس صادر و مهاجم این تیم را احضار کرد.

از آن جایی که صبح دیروز هواداران پرسپولیس مقابل فدراسیون تجمع کرده بودند، فدراسیون ترجیح داد خبر ابلاغیه کمیته انضباطی به باشگاه پرسپولیس رسانه ای نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید