پیروزی پرگل بایرن و دورتموند در پایان بوندس لیگا/ جشن قهرمانی مونیخی ها و اقدام جالب نویر + ویدیو

بایرن مونیخ و دورتموند بودنس لیگا را با پیروزی های پرگل تمام کردند تا اولی جشن قهرمانی و دومی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بایرن مونیخ، قهرمان این فصل رقابت‌های بوندسلیگا، امروز در چارچوب هفته پایانی این بازی‌ها به مصاف آگزبورگ رفت و نهایتاً موفق شد با نتیجه 5-2 حریف خود را شکست دهد تا هانسی فلیک پایان خوشی در این تیم داشته باشد.

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ کار را طوفانی آغاز کرد و توانست خیلی زود به گل اول دست پیدا کند. در دهانه دروازه آگزبورگ گوولیو، بازیکن این تیم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بایرن مونیخ با یک گل پیش بیفتد.

حملات بایرن مونیخ بعد از گل اول نیز ادامه داشت و این تیم در دقیقه 26 بازهم دروازه آگزبورگ را باز کرد. بعد از یک کش و قوس و درون محوطه جریمه آگزبورگ سرژ گنابری دروازه تقریبا خالی این تیم را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 32 حملات ادامه دار بایرن مونیخ به گل سوم این تیم منجر شد. ضربه فوق العاده و مهار نشدنی جاشوا کیمیش از پشت محوطه جریمه به تور دروازه آگزبورگ چسبید تا نتیجه 3-0 شود‌.

در حالی که بازی باید احساس پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد بایرن موفق شد گل چهارم را هم به ثمر برساند. در دقیقه 43 کینگزلی کومان روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه آگزبورگ را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 4-0 به سود باواریایی‌ها تمام شود.

این آگزبورگ بود که نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 67 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. آندره هان روی یک ارسال از جناح چپ و با ضربه سری مهار نشدنی دروازه مانوئل را باز کرد تا نتیجه 4-1 شود.

در دقیقه 72 آگزبورگ توانست یکی دیگر از گل‌های خورده را هم جبران کند. فلورین در مصافی تک به تک دروازه بایرن مونیخ و مانوئل نویر را باز کرد تا اختلاف به دو گل کاهش پیدا کند.

در حالیکه بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد روبرت لواندوفسکی موفق شد روی یک ریباند گل پنجم بایرن‌مونیخ را به ثمر برساند و رکورد گرد مولر افسانه ای را هم بشکند. در پایان بازی با همین نتیجه 5-2 به پایان رسید.

اقدام جالب نویر به پاس قدردانی

کاپیتان بایرن مونیخ جام را به بواتنگ، مارتینز و آلابا سپرد تا این 3 بازیکن که باشگاه را پس از مدت‌ها ترک می‌کنند جام را در ابتدا بالای سر ببرند.

باشگاه بایرن مونیخ پیش از این دیدار برابر آگزبورگ از هانسی فلیک و سه بازیکنی خود یعنی مارتینز، آلابا و بواتنگ که این تیم را ترک خواهند کرد تقدیر کرد.

دورتموند 3 - لورکوزن یک
دورتموند که با حفظ ستاره هایی چون جیدون سانچو و ارلینگ هالند در ابتدای فصل مدعی قهرمانی بود، سال خوبی را سپری نکرد و در نهایت به حضور در رتبه سوم جدول رضایت داد.

هالند/ دورتموند

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنجم بود که ارلینگ هالند در سمت چپ محوطه لورکوزن صاحب موقعیت شده و با ضربه پای چپ خود دروازه حریف را باز کرد. در اواسط نیمه اول دمارای گری از فاصله ای قابل توجه شانس خود را باز زدن گل تساوی امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 41 کریم بالعربی از پشت محوطه جریمه دورتموند می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما دروازه بان حریف توپ را مهار کرد و دورتموند با برتری 0-1 راهی رختکن شد.در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که دورتموند صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و مارکو رویس به زیبایی توانست گل دوم را به ثمر برساند. در دقیقه 60 بلینگام از پشت محوطه جریمه دروازه لورکوزن را تهدید کرد، اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 78 کریم بالعربی در مرکز محوطه دورتموند فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او با عکس العمل رومن بورکی همراه شد. اما در دقیقه 85 ارلینگ هالند از مرکز محوطه موفق به زدن گل سوم دورتموند هم شد.

در دقیقه 90 لورکوزن صاحب یک ضربه پنالتی شد که لارس بندر آن را تبدیل به گل کرد و دورتموند در نهایت با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید.

دیدگاه تان را بنویسید