هفته سی‌ و سوم بوندس لیگا؛

برتری بایرن مونیخ در آخرین بازی خانگی/ دورتموند نایب قهرمان شد

بایرن مونیخ و دورتموند به برتری مقابل حریفان دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس،‌ در چارچوب هفته سی و سوم بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 به طور همزمان 8 بازی از لیگ آلمان برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ، قهرمان این فصل بوندس لیگا مقابل فرایبورگ به برتری رسید و دورتموند از سد لایپزیگ گذشت.

بایرن مونیخ که هفته گذشته توانست به قهرمانی زودهنگام دست پیدا کند با ترکیبی جوان پا به میدان گذاشت. البته لواندوفسکی در این بازی حضور داشت و توانست بار دیگر برای باواریایی‌ها گلزنی کند. 

گل‌های بایرن را کیمیش 15 و لواندوفسکی 24 و 37 وارد دروازه فرایبورگ کردند.

در دیگر بازی مهم، دورتموند دوم جدولی به مصاف لایپزیگ سوم جدولی رفت و توانست با گلزنی هالند در دقایق 30 و 3+90 به برتری 2 بر صفر دست پیدا کند. 

نتایج کامل هفته سی و سوم بوندس لیگا به شرح زیر است:

هوفن‌هایم 4 - یونیون برلین صفر 

فورچونا دوسلدورف یک - آگسبورگ یک

هرتابرلین 2 - بایرلورکوزن صفر 

ماینتس 3 - وردربرمن یک 

شالکه یک - ولفسبورگ 4 

کلن یک - اینتراخت فرانکفورت یک

پادربورن یک - مونشن گلادباخ 3 

با نتایجی که رقم خورد، سهمیه لیگ قهرمانان بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند قطعی شد و تیم‌های لایپزیگ، مونشن‌گلادباخ و لورکوزن هم قطعاً در رقابت‌های اروپایی فصل آینده حضور خواهند داشت، هرچند این سه تیم در هفته آخر هم باید برای کسب دو سهیه باقیمانده بوندس‌لیگا در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رقابت کنند.

در پایین جدول نیز وردربرن رده هفدهمی با وجود باخت، به لطف پیروزی آگزبورگ رده پانزدهمی مقابل فورتونا دوسلدورف رده شانزدهمی، به بقا در بوندس‌لیگا امیدوار ماند. آگزبورگ با کسب این پیروزی ماندنش در بوندس‌لیگا را قطعی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید