معرفی خودروی BMW X ۲ مدل ۲۰۲۲+ مشخصات فنی و تصاویر

X ۲ جدیدترین خودرو بی ام و، دارای سواری فوق العاده‌و سیستم تعلیق اسپرت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، BMW به تازگی از جدیدترین خودرو خود رونمایی کرده و تغییرات اندکی در اندازه X۲ ایجاد کرده است. اکنون خریداران می‌توانند بسته Extended Shadowline که جایگزین تریم کروم خارجی با پوشش‌های براق و مشکی خواهد شد را سفارش دهند.

 X۲ 2022 خودرویی که توجه همه را به خود جلب کرده است دارای موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۳۰۲ اسب بخاری است. X۲ پیشرانه استاندارد خود را با X۱ به اشتراک گذاشته است. این خودرو از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و پیشرانه جلو تشکیل شده است. BMW این مدل را sDrive۲۸i می‌نامد. اگر می‌خواهید چهار چرخ متحرک داشته باشید، باید ۲۰۰۰ دلار بیشتر برای xDrive۲۸i پول پرداخت کنید. 

در مسیر تست X۲ xDrive۲۸i با سرعت مناسب ۶.۴ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید که ۰.۱ ثانیه کندتر از X۱ xDrive۲۸i و ولوو XC۴۰ T۵  است. مرسدس بنز GLA۲۵۰ هنوز سریعتر عمل می‌کند که توانست در عرض ۵.۸ ثانیه به این سرعت دست یابد. BMW موتور این X۲ با عملکرد بالا را تنظیم کرد تا ۳۰۲ اسب بخار قدرت تولید کند.

 BMW X ۲ مدل ۲۰۲۲

 X۲ سواری فوق العاده ای به خصوص با سیستم تعلیق اسپرت دارد، یعنی هنگام عبور از امتداد جاده‌های ناهموار، سرنشینان هرگونه نقص در صندلی‌های خود را احساس می‌کنند. X۲ دارای بالاترین رتبه در مصرف سوخت نیست، اما هنوز هم بسیار کارآمد است. 

 BMW X ۲ مدل ۲۰۲۲

در حالی که طراحی داخلی X۲ به اندازه نمای بیرونی آن جذاب نیست،  اما کابین از زیبایی و ساخت خوبی برخوردار است. موقعیت رانندگی عالی است و تمام کنترل‌های X۲ در دسترس راننده است. فضای صندلی‌های عقب تنگ است، اما فضای مسافر باید برای بیشتر افراد قابل قبول باشد. BMW هم چرم مصنوعی و هم چرم اصل را در چند رنگ ارائه می‌دهد.

x2 2022

X۲ به دلیل داشتن پشتی شیشه ای‌، به اندازه X۱ مربع شکل نیست، اما با رقبایی که دارای سقف چوبی هستند، همخوان است. می توان به راحتی پنج چمدان دستی را پشت صندلی عقب و ۱۵ چمدان را در حالت نیمکت تا شده، قرار داد. 

این خودرو فوق لاکچری دارای یک سیستم سرگرمی و صفحه نمایش لمسی ۸.۸ اینچی با ناوبری استاندارد است. اگر از صفحه لمسی استفاده نمی کنید، BMW یک دکمه کنترل کننده روی کنسول مرکزی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت Apple CarPlay استاندارد است، اما Android Auto ارائه نمی‌شود. سیستم صوتی هفت بلندگوی موجود به اندازه کافی برای شنوندگان معمولی مناسب است.

دیدگاه تان را بنویسید