بازیگر نامزد اسکار به «چاقوکشی ۲» پیوست

لسلی اودم جونیور که در فیلم سینمایی «یک شب در میامی» ساخته رجینا کینگ نقش آفرینی کرده، به جمع بازیگران دنباله فیلم «چاقوکشی» اضافه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، لسلی اودم جونیور جدیدترین بازیگر برجسته‌ای است که به دنیل کریگ برای نقش آفرینی در فیلم «چاقوکشی ۲» پیوسته است. این فیلم دنباله قبلی اثری به همین نام به کارگردانی ریان جانسون است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. اودم در حالی به این فیلم سینمایی پیوسته که پیش از این حضور بازیگرانی مثل ادوارد نورتون، دیو باتیستا و کاترین هان و جنل مونی در آن تأیید شده بود.

دنیل کریگ که بیشتر برای بازی در نقش جیمز باند شناخته می شود، در این فیلم نقش کارآگاه بنویت بلنک  را دوباره بازی می‌کند. جزئیاتی از داستان این فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی جانسون اعلام نشده، اما با تأیید استودیوی سازنده، ساخت فیلم از تابستان در یونان کلید می‌خورد. جانسون به همراه رام برگمان تهیه‌کنندگی این پروژه را هم بر عهده دارد.

در ماه مارس بود که نتفلیکس حق سال فیلم‌های سینمایی «چاقوکشی ۲ و ۳» را در ازای پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار دریافت کرد. قسمت اول این فیلم با نقش آفرینی جمی لی کرتیس، کریس ایوانز، آنا دی آرماس و کریستوفر پلامر، بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه فروخت و جانسون هم برای آن نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی اسکار شد.

اودم اخیراً در فیلم سینمایی «یک شب در میامی» به کارگردانی رجینا کینگ نقش سم کوک را بازی کرده و برای مشارکت در این فیلم نامزد دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین ترانه اصلی اسکار شد. او در سال ۲۰۱۶ نیز برای بازی در تئاتر موزیکال «همیلتون» جایزه تونی بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

او علاوه بر فیلم «چاقوکشی» برای بازی در سریال پیش درآمد سوپرانوز به نام «آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک» و همینطور فیلمی به کارگردانی جان ریدلی انتخاب شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید