تجلیل بنیاد فیلم آمریکا از برنده اسکار فیلم «مری پاپینز»

بنیاد فیلم آمریکا از جولی اندروز، بازیگر تحسین شده و برنده اسکار فیلم «مری پاپینز» تجلیل می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، چهل و هشتمین دوره بنیاد فیلم آمریکا که در سالن دالبی تیه‌تر برگزار می‌شود، با اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری از جولی اندروز تجلیل می‌کند.

اندروز طی فعالیت حرفه‌ای خود چندین جایزه معتبر از جمله جایزه اسکار برای فیلم «مری پاپینز» در سال ۱۹۶۴ را دریافت کرده است. او همینطور برای بازی در فیلم‌های «آوای موسیقی» و «ویکتور ویکتوریا» که دو نقش را بازی کرده بود، نامزد کسب این جایزه شد. او در فیلم سینمایی «دفتر خاطرات شاهدخت» و همچنین سریال تلویزیونی «بریجرتون» نقش آفرینی کرده است. اندروز صداپیشه آثار محبوبی مثل «من نفرت انگیز ۳»، «آکوامن» و «شرک ۲» نیز بوده است.

اهداکنندگان جوایز این دوره هنوز مشخص نشده‌اند؛ اما عوامل این رویداد هر سال جمعی از بازیگران سطح بالا را گرد هم می‌آورند تا جوایز را اهدا کنند. در سال ۲۰۱۹، جولیا رابرتز، چادویک بوزمن و جیمی فاکس این جایزه را به دنزل واشنگتن اهدا کردند. سال قبل از آن هم مریل استریپ، مورگان فریمن، آل پاچینو و ریز ویترسپون برای اهدای جایزه دایان کیتون حاضر شدند. جورج کلونی، جان ویلیامز و مورگان فریمن دیگر کسانی هستند که این جایزه به آن‌ها اعطا شده است.

جایزه دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا (AFI) هر سال به شخصی داده می‌شود که استعداد او نقش مهمی را در صنعت فیلم ایفا کرده است. این رویداد در ابتدا قرار بود ۲۵ آوریل ۲۰۲۰ برگزار شود ولی به دلیل ویروس کرونا عقب افتاد و اکنون در ۱۱ نوامبر برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید