کار زشت باشگاه پرسپولیس با روش تکراری!

باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه خواسته هواداران این بوده که شماره حسابی برای پرداخت کمک های خود اعلام شود اقدام به این کار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: طی ماه‌های گذشته هواداران پرشمار باشگاه بارها در پیام‌ها و تماس‌های خود، درخواست ارائه یک شماره حساب مطمئن، متعلق به دریافتی‌های مستقیم به حساب پرسپولیس داشتند.

به همین بهانه و برای ارج نهادن به خواسته هواداران و رفع مشکلات عدیده مالی، مدیریت باشگاه پرسپولیس اقدام به انتخاب یک شماره کارت بانکی کرد.

هواداران پرسپولیس از این پس می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کارت زیر، به حساب باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نزد بانک مرکزی واریز کنند:

۶۳۶۷ - ۹۵۷۰ - ۱۶۶۶ - ۶۶۶۶

همچنین طرفداران این امکان را دارند تا از طریق کد دستوری جدیدی، به باشگاه محبوب خود کمک مالی کنند:

* ۷۸۰ * ۶۶۶۶ #

باشگاه پرسپولیس با تاکید به اینکه این کار را بر اساس خواسته هوادارانش انجام داده عملا نشان داد که در کسب درآمدزایی دچار مشکل اساسی شده وگرنه بازگشت به شیوه های منسوخ شده مدیران گذشته این باشگاه برای درامدزایی جای هیچ گونه دفاعی ندارد و باید منتظر شد و دید جعفر سمیعی که برای برطرف کردن دغدغه های مالی این باشگاه از ابتدای حضورش با قرض کردن بخشی از مشکلات را حل کرده اکنون با کمک های مردمی چگونه می خواهد راه دشواری که سرخپوشان در آینده ای نزدیک دارند برطرف کند.

دیدگاه تان را بنویسید