جی پلاس؛

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال امروز به احتمال زیاد با ترکیب محمد رشید مظاهری، احمد موسوی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، بابک مرادی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری مقابل ذوب آهن بازی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال استقلال امشب از ساعت 22:15 در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب آهن می رود.

درون دروازه مانند دیدارهای قبلی رشید مظاهری قرار دارد ،‌او در بازی مقابل الاهلی و الشرطه عملکرد موفقی داشت و دو کلین شیت به نام خودش ثبت کرد.

در خط دفاعی غلامی به جای مرادمند در کنار سیاوش یزدانی و هروویه میلیچ بازی می کند. وریا غفوری مصدوم است و به جای او موسوی در ترکیب قرار دارد .

 به نظر می‌رسد در خط میانی با توجه به محرومیت داریوش شجاعیان و مصدومیت اسماعیلی از مهدی مهدی پور و مسعود ریگی کنار هم استفاده شود و بابک مرادی، آرش رضاوند و مهدی قایدی نقش هافبک‌ها هجومی را بازی کنند تا پشت‌سر امیرارسلان مطهری به عنوان تنها مهاجم در این مسابقه حضور داشته باشند.

دیاباته یکی از مصدومان استقلال در بازی‌های آسیایی بود که با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری دربی به نظر می رسد فرهاد مجیدی در این بازی به او استراحت دهد یا حداقل در ترکیب اصلی به میدان نرود.

 ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن به شرح زیر است؛

محمد رشید مظاهری، احمد موسوی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، بابک مرادی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری

 

دیدگاه تان را بنویسید