افشاگری سرپرست استقلال درباره دو نفری که برای باشگاه تصمیم می گیرند

سرپرست تیم استقلال معتقد است که در فوتبال ایران فقط دو نفر در تیم تصمیم می گیرند؛ یکی سرمربی و دیگری کسی که پول می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال تهران در حین خروج از ساختمان باشگاه، با سوالات متعدد خبرنگاران مواجه شد. او در برابر این سوالات پاسخ های جالبی داشت که در ادامه می خوانید:

واکنش به مصاحبه پزشک تیم

عبداللهی در واکنش به صحبت های چند ساعت پیش پزشک تیم استقلال که چند وقتی است در جمع آبی پوشان حضور ندارد گفت: آقای سیاهپوش یک مدت است که نمی آید و باید تصمیم بگیرند که چه کنند. یک جریاناتی شده که انشالله صحبت می کنیم و حل می شود. (او در واکنش به مصاحبه چند ساعت پیش پزشک تیم هم گفت که حتما ایشان راضی نبودند که این صحبت ها را انجام دادند.)

در تیم دو نفر تصمیم می گیرند

او در پاسخ به سوالی در مورد مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: این ها را از خود آقای مجیدی سوال کنید. در ایران دو نفر کلا در مورد تیم تصمیم می گیرند، یکی که تیم را ارنج می کند که سرمربی است و یکی هم کسی است که پول می دهد. بقیه کمک می کنند و کارها را انجام می دهند. انشالله همه چیز حل می شود و همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

بنویسید که مورینیو را می آورند

سرپرست استقلال در مورد گزینه های مطرح شده برای دستیاری مجیدی گفت: خیلی چیزها هست، پنج تا هم شما بگو. شما خبرنگار هستید و بنویسید که مورینیو را می آورند، یا می شود یا نمی شود. انشالله اگر لازم بدانند بعد از دربی این تصمیم اتخاذ می شود.

انشالله به زودی همه چیز حل می شود

عبداللهی در خصوص کنار گذاشتن تیم رسانه ای باشگاه هم موضع مشابهی داشت و تاکید کرد: و کنار گذاشتن شان سلیقه شان این است و تا دربی مثلا ممکن است به جای آنها کسی بیاید و توقع داشته باشند دو خبرنگار دیگر بیاید. می خواهند قبل از دربی حاشیه را بخوابانند، کسی نباشد و ساکت باشد. یک مدت این گونه است و انشالله به زودی تصمیمات گرفته و همه چیز حل می شود.

عبداللهی در ادامه چند پاسخ کوتاه هم به سوالات خبرنگاران داد که می خوانید:

مصدومین تیم و رسیدن به دربی: تصمیم گیرنده خود کادر پزشکی و آقای مجیدی است. همه شان خوب هستند و به دربی می رسند.

پرداخت مطالبات بازیکنان: موضوعات پرداختی بازیکنان را از بخش مالی بپرسید.

همکاری با فرزاد مجیدی: با هم کار می کنیم خیلی بچه خوب و فعالی است.

لیست خرید بازیکنان برای فصل آینده: نه این ها را هیئت مدیره با سرمربی جلسه می گذارد و تصمیم گیری می شود. این ها را شما می نویسید.

دیدگاه تان را بنویسید