جلسه کمیته استیناف درباره رای جنجالی آکادمی کیا

جلسه کمیته استیناف هیات فوتبال تهران برای بررسی پرونده بازیکن آکادمی کیا برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران پس از بررسی پرونده یکی از بازیکنان تیم آکادمی کیا در تاریخ 30 فروردین 1400  رای خود را در این پرونده صادر کرد.

فارس نوشت؛ طبق رای صادر شده محمدرضا طاهر اسماعیل به دلیل استفاده از مشخصات جعلی مربوط به برادر خود یعنی محمد صدرا طاهر اسماعیل، ضمن محکومیت مالی 5 میلیون تومانی، دو سال از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال محروم شد.

همچنین نتیجه یک مسابقه تیم جوانان و سه دیدار تیم نوجوانان آکادمی کیا هم سه بر صفر به سود تیم‌های شاکی اعلام و این آکادمی هم 10 میلیون تومان جریمه شد. 

آکادمی کیا هم پس از صدور این رای اعتراض خود را در کمیته استیناف هیات فوتبال تهران مطرح کرد که جلسه این کمیته برای رسیدگی به تجدیدنظرخواهی این آکادمی روز گذشته برگزار شد.

هادی مهدوی‌کیا اظهار داشت: روز گذشته جلسه استیناف مربوط به این پرونده برگزار شد و شرایط نسبت به قبل خیلی فرق کرده است زیرا رأی ابتدایی بر  اساس مستندات نبود و فقط طبق مشاهدات بود. در هیچ دادگاهی طبق مشاهدات رأی نمی‌دهند. روز گذشته با حضور تیم‌های شاکی در کمیته استیناف جلسه داشتیم و مستندات خود را ارائه دادیم. در روزهای آینده هم رأی نهایی صادر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید