جی پلاس

مرد سیاه‌پوش اما پرسپولیسی ورزشگاه نقش جهان که بود؟

کمیته انضباطی احسان کوراهیه، فرد مشکی پوش در درگیری های ورزشگاه نقش جهان را از عوامل باشگاه پرسپولیس شناخته و ادعا و قسم جلاله افشین پیروانی را زیر سوال برده است!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ با گذشت حدود یک هفته از اتفاقات ورزشگاه نقش جهان و درگیری بازیکنان و عوامل دو تیم بعد از سوت پایان مسابقه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسامی متخلفان را اعلام کرده است. این کمیته احسان کوراهیه، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان و سعید آقایی از تیم پرسپولیس و محمد رضا حسینی، یاسر جمالی، عزت الله پورقاز از تیم سپاهان را متخلف شناخته و از آن‌ها خواسته ظرف 48 ساعت لایحه دفاعیه خود را ارسال کنند.

حضور احسان کوراهیه در این لیست به عنوان یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس پاسخی به گمانه زنی های اخیر است. او همان فرد مشکی‌پوشی است که به نوعی به این درگیری دامن می زند و مستندساز سپاهان را هل می دهد و درگیری از همین نقطه اوج می گیرد.

کمیته انضباطی در حالی کوراهیه را از سوی باشگاه پرسپولیس متخلف شناخته که افشین پیروانی صراحتا حضور وی در تیمش را رد می کند و قسم می خورد که هرگز چنین فردی را نمی شناسد! اگر چه بعد از این ویدیو، تصاویری از دو طرف منتشر و ادعا می شود که پیروانی و کوراهیه دوستان صمیمی همدیگر هستند.

با نادیده گرفتن تصاویر و ادعای افراد مختلف مبنی بر دوستی این دو نفر و با در نظر گرفتن ادعای کمیته انضباطی و حضور کوراهیه در اتوبوس حامل سرخپوشان، افشین پیروانی به عنوان سرپرست پرسپولیس که قسم جلاله خورده که کوراهیه را نمی شناسد، با اتهام جدی تری رو به رو است!

پیروانی به عنوان سرپرست پرسپولیس چطور اجازه داده فردی خارج از چارت اداری باشگاه و اعضای تیم وارد اتوبوس پرسپولیس شود؟ مگر وظیفه پیروانی غیر از این است که تیمش را مدیریت و روانه مسابقات کند؟

از سوی دیگر با توجه به شیوع کرونا و پروتکل های بهداشتی، حضور کوراهیه در این تیم بدون اینکه عضو رسمی این تیم باشد، یک قصور جدی از سوی پیروانی است!

بعد از اطلاعیه کمیته انضباطی در فضای مجازی، افکار عمومی نسبت به ادعا و قسم مدیر پرسپولیس سوالات بسیاری دارند و شاید وقت آن رسیده که پیروانی توضیحات بیشتری درباره قصور خود ارائه دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید