جی پلاس؛

پرسپولیس امروز 25 اردیبهشت / شکایت سرخ‌پوشان از دو استقلالی و حمایت از یک وزیر جنجالی+عکس

اخبار و اتفاقات باشگاه پرسپولیس در روز 25 اردیبهشت در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار باشگاه پرسپولیس از این به بعد در یک بسته خبری به صورت روزانه ارائه می شود.

شکایت پرسپولیس از فرهاد مجیدی

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نوشت: «در پایان دربی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران همراه بود، آقای فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری، علیه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صحبت‌های تند، سخیف و توهین‌آمیزی به زبان آورد.

آذری جهرمی یکی از هواداران پروپاقرص پرسپولیس محسوب می‌شود و نَفس رقابت ورزشی ایجاب می‌کند احترام متقابل بین تیم‌ها، مربیان، بازیکنان و هواداران حفظ شود. آقای فرهاد مجیدی به واسطه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران، بدون تردید با مسائل اخلاقی آشناست و مشخص است که به صورت آگاهانه از مرزهای اخلاقی عبور و به هوادار پرسپولیس توهین کرده است.

این موضوع به صورت جدی توسط باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی مورد پیگیری قرار می‌گیرد، زیرا این باشگاه هرگز هوادارانش را تنها نمی‌گذارد و بدون توجه به سِمت، عنوان، جایگاه اجتماعی و شغل طرفدارانش، از همه آنها دفاع خواهد کرد.

همچنین از باشگاه محترم استقلال این انتظار می‌رود که ضمن برخورد جدی با سرمربی جوان این تیم، از خانواده بزرگ هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی کند. این کمترین توقع باشگاه و هواداران پرسپولیس است.

بدون تردید، بی‌اخلاقی در بیان نظرات و دیدگاه‌ها و همچنین توهین به افراد حقیقی و حقوقی، کار دشواری نیست، اما پایبندی به اخلاق، وظیفه همه افراد جامعه به خصوص چهره‌های سرشناس و محبوب نزد مردم است.

امیدواریم مدیران باشگاه استقلال با اتخاذ تصمیم و سیاستی اخلاق‌مدارانه و به دور از تعصب‌های رنگی، نسبت به رفتار ناپسند سرمربی خود در نشست خبری اقدام کنند تا این قبیل مسائل و توهین مربی یک تیم به هواداران تیم دیگر، به الگویی برای جامعه تبدیل نشود».

شکایت باشگاه پرسپولیس از بهزاد غلامپور

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخپوشان به پایان رسید، اما دربی ۹۵ هم مانند دربی‌های قبلی بی حاشیه نبود و تقابل سرخابی‌ها در دقایق پایانی درگیر چالش و جنجال شد.

در یکی از صحنه‌های جنجالی این بازی بهزاد غلامپور به سوی فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس حرکت کرد و با وی درگیر شد. در پی این صحنه محمدرضا اکبریان داور دربی، هر دو نفر را با کارت قرمز جریمه کرد و از زمین مسابقه اخراج شدند. در همین راستا بررسی‌ها نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس قصد دارد امروز شکایت خود از بهزاد غلامپور مربی گلر‌های تیم استقلال را ثبت کند. 

تمرین پرسپولیس پس از برد در دربی 95

پرسپولیس با برتری برابر استقلال در دربی اکنون خود را در صدر جدول فصل بیستم می‌بیند تا ماراتن هفته‌های پایانی برای تکرار قهرمانی را با هیجان بالاتری دنبال کند.

یحیی گل محمدی بعد از اتفاقات جنجالی دربی اکنون با همان آرامش همیشگی تیمش را مهیای رقابتی دیگر می‌کند. شاگردان او بعد از دو بازی پرفشار اکنون باید خود را مهیای دیدار با حریفی ناشناخته در جام حذفی کنند. پرسپولیسی‌ها در این دیدار باید مقابل شاهین بندرعامری قرار گیرند و امیدوارند با عبور از دومین حریف خود در جام حذفی، یک گام دیگر به موفقیت در این جام نزدیک شوند.

در تمرین امروز سرخ‌ها که با ریکاوری بازیکنان اصلی و حاضر در دربی همراه بود، برخلاف ساعات ابتدایی جشن برد آنها برابر استقلال که با حواشی زیادی همراه بود، یحیی سعی در ایجاد آرامش در تیمش داشت تا هیاهوی مربوط به اتفاقات این بازی، آنها را درگیر حواشی نکند.

تمرین پرسپولیس

افشین پیروانی با این تیپ و بعد از هیاهوی دومین بازی جنجالی در تمرین سرخ‌ها حاضر شده است. بعد از دفاعیه سرپرست محبوب هواداران این تیم در در پایان دیدار مقابل سپاهان، او در بازی روز گذشته نیز دقایق پرالتهابی را برای خروج بازیکنان تیمش از صحنه درگیری پشت سر گذاشت.

افشین پیروانی

افشین پیروانی با این تیپ و بعد از هیاهوی دومین بازی جنجالی در تمرین سرخ‌ها حاضر شده است. بعد از دفاعیه سرپرست محبوب هواداران این تیم در در پایان دیدار مقابل سپاهان، او در بازی روز گذشته نیز دقایق پرالتهابی را برای خروج بازیکنان تیمش از صحنه درگیری پشت سر گذاشت.

سیدجلال حسینی با حاشیه بزرگی پا به دربی گذاشت اما با سود بردن از تجربه بالای خود توانست با تمرکز بالایی مانع از تحقق هدف مهاجمان حریف شود. او یک برد دیگر به کارنامه خود در این دربی اضافه کرد و اکنون روزهای پایانی لیگ را با انگیزه بالاتری برای دستیابی به موفقیت بزرگ دنبال خواهد کرد.

نفرات اصلی پرسپولیس در جدال با استقلال ریکاوری خود را دنبال کردند تا برای جدال با شاهین بندرعامری مهیا شوند.

تمرین پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید