جی پلاس؛

یک عکس واضح درباره مُشتی که غلامپور تکذیب کرد!

در دقایق پایانی دیدار شب گذشته سرخابی ها درگیری شدیدی میان بازیکنان دو تیم اتفاق افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شب گذشته تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید اما دقایق پایانی این دیدار با درگیری شدید بازیکنان این تیم همراه شد . داریوش شجاعیان و بهزاد غلامپور در این صحنه با فرشاد فرجی و محمد حسین کنعانی‌زادگان وارد درگیری شدند. 

پس از این اتفاق کریم باقری ، مربی پرسپولیس مثل همیشه وارد این دعوا شد و با پرخاش به بازیکنان هر دو تیم از آن ها خواست که این درگیری را به اتمام برسانند.

در رویدادهای قبلی نیز کریم باقری همیشه اینگونه ظاهر شده و بارها همه دیده اند که بازیکنان پرسپولیس را کنترل کرده و هیچ موقع سیلی که به صورت کنعانی زادگان زد تا به خودش بیاید یا دیدار با سپاهان که پرسپولیسی ها را به رختکن برد و در را به رویشان بست تا حاشیه جدیدی برایشان پیش نیاید را هواداران فراموش نمی کنند.

اما جالب اینجا است که بهزاد غلامپور در پایان بازی درباره این درگیری گفت: یک لحظه تصور کردم فرشاد فرجی به سمت فرهاد مجیدی حمله‌ور شده است. این بازیکن را فقط هُل دادم و فیلمش موجود است و هیچ زدنی در کار نبود. کمک داور ظاهرا چشم‌هایش عقابی بود، چون درگیری‌های کنار خط را دید تا اخراج شوم، اما پنالتی استقلال را ندید! 

اما در این عکس به وضوح مشخص است که غلامپور ضربه ای  را به صورت بازیکن پرسپولیس می زند.

درگیری شدید بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی 95

دیدگاه تان را بنویسید