گزارش جی پلاس از عملکرد مجیدی و گل محمدی در دربی

فرهاد و یحیی؛ مردانی که از شکست نمی‌ترسند!

یحیی گل‌ محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی نشان داده اند علاقه ای به بازی محتاطانه ندارند و بهترین میانگین گلزنی را از خود به جای گذاشته اند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ دربی ۹۵ پایتخت و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. نکته قابل توجه این دربی حضور بازیکنان پیشین استقلال و پرسپولیس به عنوان سرمربی است. یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی در طول دوران بازیگری و در دوره حضور خود به عنوان سرمربی سرخابی‌ها، دربی‌های متفاوتی را پشت سر گذاشتند و هر کدام عملکرد منحصر به فردی از خود بر جای گذاشتند.

با این حال این دو مربی، علاقه بسیاری زیادی به پیروزی در این دیدار و کنار گذاشتن احتیاط‌های معمول دارند. یحیی و فرهاد به خوبی درک می‌کنند که شکست دادن رقیب در این دیدار چقدر برای هواداران اهمیت دارد.

وجه تشابه گل محمدی و مجیدی که به ترتیب 4 و 2 دربی را به عنوان سرمربی تجربه کرده‌اند، ناکامی آن‌ها در کسب پیروزی است. اگر چه تاکنون شکستی را هم متحمل نشده‌اند. البته فرهاد مجیدی با استقلال توانست سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست دهد.

یحیی گل محمدی - پرسپولیس - استقلال - دربی 91 - داربی 91

نکته جالب توجه بازی‌های هجومی و پرگل در تقابل‌های این دو تیم با سرمربیگری گل‌محمدی و مجیدی است. مجیدی و گل‌محمدی تاکنون دو بار به عنوان سرمربی استقلال و پرسپولیس با هم رو به رو شدند که حاصل آن دو تساوی 2 -2 بوده که بالاتر از میانگین گل زده در دربی تهران است.

ثبت 4 گل در بازی‌های دربی با سرمربیگری این دو مربی در شرایطی است که میانگین گل زده در 94 بازی گذشته دربی تهران کمتر از 2 (1.97) گل است.

طی روزهای گذشته نیز، فرهاد مجیدی از ارائه یک بازی هجومی و جذاب برای هواداران خبر داده بود. پرسپولیسی‌ها هم بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات خود در خط حمله، حالا آماده به نمایش گذاشتن یک بازی جذاب هستند.

فرهاد مجیدی - پرسپولیس - استقلال - دربی 91 - داربی 91

دیدگاه تان را بنویسید