تصاویر لو رفته گوشی جدید سامسونگ Galaxy F52 5G

تصویر و برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی Samsung Galaxy F52 5G فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، انتظار می‌رود اواخر این ماه شرکت سامسونگ از گوشی جدید خود که  Galaxy F۵۲ ۵G نام دارد رونمایی کند. اما  در این میان یکی از کاربران  این گوشی را از نزدیک دیده  و چند عکس از آن به همراه قیمت ارائه داده است. گفته می‌شود قیمت این گوشی حدود ۳۱۰ دلار / ۲۵۵ یورو است و بنظر می‌رسد این شرکت برای این گوشی قیمت خوبی دارد.

جالب اینجاست که این تلفن (با شماره مدل SM-E۵۲۶۰) مانند مدل‌های فعلی گلکسی گوشه‌های سمت راست بالا و نه در مرکز آن، دارای یک دوربین سلفی است. در کناره‌های پشت، یک دوربین چهارگانه با یک فلش LED در گوشه بالا سمت چپ وجود دارد که در عکس‌ها قابل مشاهده است.

Galaxy F۵۲ ۵G

ویژگی‌های گوشی Galaxy F۵۲ ۵G

Galaxy F۵۲ ۵G

این کاربر چینی فاش می‌کند که گوشی F۵۲ دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. جزئیات بیشتر شامل یک LCD ۶.۵۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p +، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات microSD است.

Galaxy F۵۲ ۵G

 

 

 

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری در پایین، کنار درگاه USB-C وجود دارد. باتری ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. این تلفن اخیراً از کنسول Google Play عبور کرده است که در آن یک پردازنده Snapdragon ۷۵۰G و Android ۱۱ ذکر شده است. این بدان معناست که Galaxy F۵۲ ۵G از تراشه مشابه A۵۲، ۵G استفاده خواهد کرد، اگرچه قیمت پایین تری را هدف قرار می‌دهد. و سوالی که ذهن مخاطبان را درگیر کرده این است که آیا در سطح جهانی در دسترس خواهد بود یا خیر.

دیدگاه تان را بنویسید