نامه فدراسیون فوتبال به رئیس قوه قضاییه برای مداخله

فدراسیون فوتبال درخصوص ماجرای پرونده شستا، از رئیس قوه قضاییه درخواست تجدید نظر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته بود که اعلام شد شرکت شستا با مجموعه اقدامات قضایی و قانونی صورت گرفته، مبلغ پرداخت شده به فدراسیون فوتبال را با انتقال سند دو ساختمان این فدراسیون، پس گرفته است.

ورزش سه نوشت: مهدی اسماعیلی مدیر امور حقوقی شرکت تامین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: سند شش دانگ ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به طور رسمی به نام شرکت سرمایه‌گذاری شستا شد. سند تک برگ ساختمان‌های فدراسیون در قبال تسویه بدهی ۲ میلیون یورویی، به نام شستا منتقل شده است.

با اعلام این خبر، صفی‌الله فغان‌پور مسئول حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام کرد فدراسیون فوتبال باید از رئیس قوه قضائیه درخواست کند که دستور رسیدگی مجدد برای این پرونده صادر شود و شما شک نکنید دیوانعالی کشور این حکم را رد خواهد کرد چون برخلاف قانون صادر شده است.

اکنون نیز خبر رسیده است که فدراسیون فوتبال درخواست تجدید نظر در این پرونده را دارد. آنها در این زمینه با ارسال نامه ای به حجت الاسلام رئیسی ریاست قوه قضاییه، از ایشان خواسته اند تا با بررسی مجدد این پرونده، دستور به رسیدگی مجدد آن بدهند.

باید دید در نهایت کار حقوقی دعوای فدراسیون فوتبال و شرکت سرمایه گذاری شستا به کجا خواهد کشید. شرکت شستا توقیف این اموال را حق قانونی خود می داند در حالیکه فدراسیون فوتبال ادعاهای دیگری دارد.

دیدگاه تان را بنویسید