روزنامه قطری نوشت؛

پرسپولیس با قدرت مقابل الریان بازی می کند

یک روزنامه قطری اعلام کرد تیم پرسپولیس برای تضمین صدرنشینی خود در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا با تمام قوا مقابل الریان قطر بازی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روزنامه «الوطن» قطر درباره تقابل پرسپولیس ایران با الریان قطر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: «تیم الریان به آماده سازی خود برای مسابقه روز پنجشنبه برابر پرسپولیس ایران که در شهر گوا هند برگزار می‌شود، ادامه داد. الریان روز گذشته در یکی از ورزشگاه‌های نزدیک محل اقامت خود تمرین کرد.»

الوطن با اشاره به شرایط جدول گروه پنجم لیگ قهرمانان نوشت: «از آنجایی که صعود پرسپولیس به عنوان صدرنشین بعد از باخت یک بر صفر به الوحده امارات تهدید می‌شود، این تیم با قدرت برابر الریان بازی می‌کند. پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در رده نخست است در حالی که الوحده با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. در صورتی که الوحده گوا را شکست بدهد و الریان برابر پرسپولیس پیروز شود، به این معنا است که الوحده صدرنشین می‌شود. این امر باعث می‌شود تیم ایران برای اطمینان از برتری، با قدرت و آمادگی فراوان به دیدار الریان بیاید.»

روزنامه فوق همچنین به تصمیم احتمالی «لوران بلان» سرمربی الریان اشاره کرد: «انتظار می‌رود لوران بلان در بازی بعدی به بعضی از بازیکنان جوان میدان می‌دهد تا این بازیکنان تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند بخصوص که بیشتر این بازیکنان برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید