جی پلاس؛

لیگ قهرمانان آسیا| حواشی دیدار تراکتور - پاختاکور/ دژاگه دیدار مقابل الشارجه را از دست داد

تیم های تراکتور و پاختاکور امروز در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رفتند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امروز از ساعت 19:30 تیم های تراکتور و پاختاکور در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* اشکان دژاگه، در دقیقه 18 مسابقه با پاختاکور از داور مسابقه کارت زرد گرفت و به این ترتیب مسابقه آخر تیمش را مقابل شارجه امارات از دست داد.

ترکیب تراکتور برای دیدار با پاختاکور؛

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، اشکان دژاگه، میلاد فخرالدینی و سامان نریمان‌جهان

خطیبی چند تغییر در ترکیب اصلی تراکتور به وجود آورده و نشاندن عباس زاده روی نیمکت ذخیره ها یکی از مهمترین آنهاست.

عباس زاده در 4 بازی قبلی در خط حمله تراکتور به همراه پیمان بابایی زوج تهاجمی تراکتور را تشکیل اما امشب در غیاب او سامان نریمان جهان به همراه بابایی زوج خط حمله تراکتور را تشکیل می دهند و باید دید می توانند برای تراکتور گلزنی کنند و موفق باشند یا نه.

ترکیب پاختاکور برای دیدار با تراکتور؛

سنجر کواتوف، خجی اکبر علی جانوف، ارن دردیوک، دراگان چران ، ایگور کریمتس، حجیمات ارکینوف، شرف مختیدنف، شرزود اعظمف، سردار خجای اف، دیور کلماتوف، فرخ سیفی اف

 

دیدگاه تان را بنویسید