جی پلاس

شروط پذیرش ارز دیجیتال در میامی

دانیل کوهن هیگینز، عضو کمیسیون شورای شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا، به تازگی پیشنهاد داده کارگروهی راه‌اندازی شود تا امکان پرداخت مالیات شهروندان با ارزهای دیجیتال را بررسی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد جی پلاس؛ اگر این پیشنهاد پذیرفته شود، شهروندان قادر خواهند بود مالیات و هزینه‌های خدمات شهری را با ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، لایتکوین و اتریوم پرداخت کنند.

هیگینز این تصمیم را اعلام و از آن حمایت کرده و ایجاد یک کارگروه برای بررسی موارد زیر را پیش‌بینی کرده است:

  • امکان‌پذیر بودن این اقدام برای شهر میامی و قبول ارز دیجیتال در قبال هزینه‌های شهری، خدمات و مالیات شهروندان
  • شناسایی هزینه‌های احتمالی مرتبط با قبول ارز دیجیتال در قبال پرداخت مالیات و هزینه‌های خدمات شهری
  • ارائه رهنمودهایی به شورا درباره سایر اقدامات ابتکاری حول محور ارزهای دیجیتال که برای شهر هم مفید باشند.

این کارگروه فوق متشکل از 13 عضو خواهد بود که توسط اعضای شورای شهر انتخاب می‌شوند. اعضای آن باید دارای حداقل پنج سال سابقه در امور ارز دیجیتال، مالی، بانکداری، توسعه کسب‌وکار یا صنایع امنیت سایبری باشند.

گزارش نهایی کارگروه باید ظرف مدت 180 روز پس از تشکیل اولین جلسه ارائه شود.

در متن پیشنهاد هیگینز آمده است در سال‌های گذشته موجی از اقدامات ابتکاری مرتبط با ارزهای دیجیتال با هدف تسهیل استفاده از این ارزها در فلوریدا به راه افتاده است. برای مثال، در سال 2019، هیأت قانونگذاری فلوریدا کارگروه وظیفه بلاک‌چین را راه‌اندازی کرد. هدف این کارگروه بررسی مزایای ورود به یک سیستم بلاک‌چین‌محور برای ثبت اسناد، امنیت اطلاعات، تراکنش‌های مالی و ارائه خدمات و شناسایی روش‌هایی برای بهبود تعامل میان دولت با شرکت‌ها و مردم بود.

علاوه بر این، سال گذشته با حمایت فرانسیس سوارز، شهردار حامی ارزهای دیجیتال میامی، پیشنهادی مبنی بر مطالعه امکان پرداخت بخش یا تمام حقوق کارمندان در قالب بیت‌کوین تصویب شد.

دیدگاه تان را بنویسید